Archiwum z dnia 2018.08.13
- 00:59 Wpływy Heliosa w dół o 18 proc., a „Gazety Wyborczej” - o 10 proc. Zyskały AMS, Yieldbird i Grupa Radiowa Agory
- 11:29 Dębowa podłoga na indywidualne zamówienie
- 12:06 Higher Media dla Mobilis
- 12:07 Różne wcielenia marchewki – co zrobić z tym warzywem podpowiadają dietetycy zawodników FC Barcelona
- 12:29 Krzysztof Zajdel: z Grupy Azoty do Made in PR
- 12:37 VMware klientem inPlus Media
- 12:46 IV Mini RAFAKO Półmaraton Racibórz - zapisz się i pobiegnij dla Natalki
- 13:01 Face it! rozpoczyna obsługę Super Prezentów
- 13:52 EkoPark wybiera Up&More do przebudowy serwisu internetowego
- 15:22 Robert Posłajko odpowiedzialny za komunikację i marketing w Axence
- 15:46 Piwo Noteckie w nowej odsłonie
- 17:07 Radiofarmaceutyki – tajna broń medycyny nuklearnej
- 17:51 Car Protect – nowy sposób na ochronę pogwarancyjną
- 18:42 Netia: światłowodowy internet do 900 Mb/s i pakiety telewizyjne dla domów jednorodzinnych
- 18:46 Lubię tak! 10 mocnych stron kobiety
- 22:01 Revlon kończy współpracę z Grey, stawia na Red House
- 22:16 News Corp notuje wyższe przychody i stratę 1,4 mld dolarów, rośnie liczba cyfrowych subskrybentów
- 22:29 „The Voice of Poland 9” od 1 września w TVP2 (zobacz spot)
- 22:30 Kanye West otrzymał darmowy dostęp do Pornhub
- 22:32 Klienci PKO BP dzięki Garmin Pay mogą płacić smartwatchami w sklepach
- 22:33 Ad Craft będzie przez dwa lata obsługiwać PKP Intercity w social media
- 22:34 Łukasz Gwiazda zarządza działem strategii i mediów w TalentMedia
- 22:34 Public Dialog pracuje dla Stowarzyszenia Wólka Center
- 22:35 Zara chce usprawnić e-commerce. Będzie wydawać paczki w sklepach stacjonarnych
- 22:35 HBO wchodzi z ofertą do krajów bałtyckich
- 22:36 Spotify testuje pomijanie reklam przez użytkowników, chce docierać do nich ze spersonalizowanym przekazem
- 22:36 Andrzej Tuzinowski dyrektorem handlowym w biurze reklamy Time
- 22:37 Internet mobilny w lipcu: T-Mobile wyprzedza Orange
- 22:37 Mondelez dzieli globalny budżet mediowy między Mindshare, Wavemaker i Spark Foundry
- 22:38 „Motor” i „Auto-Moto” liderami wśród pism motoryzacyjnych, tylko „Classic Auto” na plusie
- 22:38 iProspect rozpoczyna obsługę firmy Electrolux
- 22:39 „Warto rozmawiać” Jana Pospieszalskiego po ponad 2 latach w Jedynce przeniesione do TVP Info
- 22:39 Film "The Meg" podbija kina. Megalodon włada światem
- 22:39 Anna Plocek, Paulina Morawska i Katarzyna Balińska w agencji Kamikaze
- 22:40 „Rzeczpospolita” i „Głos Wielkopolski” liderami sprzedaży e-wydań w I półroczu
- 22:40 Tomaszów Mazowiecki odpiera upały "mroźną" reklamą miasta
- 22:40 Bohaterowie nowej reklamy IKEA śpiewają operę Verdiego (wideo)
- 22:40 MiniMini+ zmienia identyfikację wizualną. „Stacja wciąż chce zaskakiwać swoich widzów”
- 22:40 POT wybiera w przetargu agencję do produkcji filmu promującego Polskę
- 22:41 Wolters Kluwer Polska uruchomił darmowy serwis Prawo.pl, szefową Ewa Usowicz
- 22:42 Apella ze wzrostem wpływów i dwa razy większym zyskiem, 347 tys. zł na dywidendę
- 22:42 Izabella Wiley z tytułem „Woman to Watch 2018”
- 22:43 Andrzej Abramczuk nowym prezesem Netii
- 22:44 Rosyjska sieć dyskontów Mere rezygnuje z wejścia do Polski
- 22:45 Dzienniki telewizyjne oglądane przez starszych widzów, zwłaszcza serwisy TVP (profil widza)
- 22:45 RiverWood marketing z dodatkowym działem obsługi klienta w Krakowie
- 22:45 „CD-Action” liderem sprzedaży w maju, „Komputer Świat” na plusie
- 22:47 Joanna Zaskurska za Marcina Kowalczyka na czele agencji ComPress
- 22:48 „Elektryczni” nowym programem Fokus TV. Tauron partnerem strategicznym (wideo)
- 22:49 Gwiazdy TVN chcą dać widzom „Więcej” w spocie wizerunkowym (wideo)
- 22:51 Dziesięć statuetek Stevie Awards dla projektów z Polski
- 22:52 Partner of Promotion za 61,5 tys. zł prowizji zajmie się marketingiem sportowym dla Enei
- 22:53 TVP zleca audyt produkcji „Jaka to melodia?”. Robert Janowski: cały czas nadzorowała castingi
- 22:55 Grupa OLX ze wzrostem wpływów o 60 proc. i 139 mln zł zysku. Dwa razy więcej z ogłoszeń wyróżnionych i reklam bannerowych
- 22:56 Jacek Sobala: nie uzasadniono mojego zawieszenia, o odwołanie Staniszewskiego wnioskowałem na prośbę Rogoyskiego i Czabańskiego
- 23:02 Jacek Kurski o doniesieniach nt. startu w wyborach: zupełny nonsens, całkowicie poświęcam się pracy w TVP
- 23:05 „Następny proszę!”, „Lombard. Życie pod zastaw 3” jesienią w TV Puls. „Kolorowo, dynamicznie i wyraziście”
- 23:11 Aflofarm po ugodzie sądowej zapłaci Mindshare za reklamy w telewizji sprzed 3 lat
- 23:22 Producent „Jaka to melodia?” ze spadkiem wpływów, ma umowę z TVP na dwie kolejne serie „Blondynki”
- 23:30 TVN wyda więcej na jesienną ramówkę i marketing. Miszczak: to odroczona inwestycja, młodych widzów łapiemy na innych nośnikach
- 23:44 Agora nie planuje dalszych zwolnień w segmencie Druku. Inwestycje w gastronomię i kina, 330 tys. w internecie „GW”