Lubię tak! 10 mocnych stron kobiety

Zdobywczyni Korony Ziemi, kobieta-strażak, założycielka schroniska dla psów i 7 innych niesamowitych kobiet weszło do finału polskiej edycji międzynarodowego konkursu Mocne Strony Kobiety, organizowanego przez magazyn COSMOPOLITAN, którego partnerem jest marka CIN&CIN. Co je łączy? Są odważne, niezależne i spełnione, śmiało patrzą w przyszłość i wspierają inne kobiety w dążeniu do celu.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Mocne Strony Kobiety – konkurs organizowany przez magazyn „Cosmopolitan” promuje silne i niebanalne kobiece osobowości, które inspirują i motywują innych. W tym roku w akcję włączyła się marka CIN&CIN, która przekonuje Polki do feminizmu przyjemności.

- Codzienna umiejętność pomnażania przyjemności jest najlepszą formą tworzenia dobrego życia - podkreśla Robert Ogór, Prezes AMBRA S.A., producenta win CIN&CIN.

Kobieca wrażliwość i kobiecy punkt widzenia w naturalny sposób stały się jednym z głównych tematów tegorocznego półfinału akcji Mocne Strony Kobiety. Jury nie miało łatwego zadania, by spośród 19 niesamowitych kobiet wybrać 10 finalistek.

- Każda z nich łączy w życiu wiele aktywności. Swoim przykładem pokazują, jak wiele można osiągnąć dzięki pasji, zaangażowaniu i często mimo wielu przeciwności losu – mówi Monika Mariotti, aktorka, podróżniczka i ambasadorka CIN&CIN, która zasiada w tegorocznym jury.

Do finału zakwalifikowały się: Miłka Raulin, najmłodsza Polka, która zdobyła najwyższe szczyty wszystkich kontynentów, a na co dzień pomaga kobietom z nowotworami oraz przeciwdziała mobbingowi i dyskryminacji; Katarzyna Kamińska-Hofman, nauczycielka, która organizuje imprezy charytatywne i akcje wpierające kobiety; Anna Kotowska, mama sparaliżowanego synka, która walczy o możliwość pracy dla matek dzieci niepełnosprawnych; Anna Sowa, właścicielka pracowni tortów artystycznych; Agnieszka Cieciora, trenerka personalna i medalistka Mistrzostw Świata Fitness Model; Małgorzata Zielińska, konsultantka Avon koordynująca pracę 1200 osób; Alina Jeleń, nauczycielka kreatywności, która organizuje warsztaty dla kobiet na wsi; Aleksandra Grzegorczyk, właścicielka szkoły tańca, która pomaga kobietom odnaleźć siebie poprzez taniec; Agnieszka Wiatrowska, strażaczka, prowadząca szkołę pole dance oraz Aneta Sitkiewicz, właścicielka sierocińca dla psów.

Wszystkie każdego dnia zaprzeczają stereotypom o „słabej płci”, nie zapominając o przyjemnościach i chwili dla siebie. Podczas półfinałów Mocnych Stron Kobiety najlepszą okazją do całonocnych dyskusji o wyzwaniach współczesnych Polek były warsztaty sommelierskie z CIN&CIN. Możliwość poznania tajników win musujących i smak słynnych włoskich koktajli sprawiły wszystkim dużo przyjemności.  

Najmocniejsza dziesiątka zmierzy się w finale 7 września. Dla laureatki konkursu Mocne Strony Kobiety Cosmopolitan marka Cin&Cin ufundowała nagrodę pieniężną w wysokości 20 tys. zł! To grant na realizację planów i udowodnienie innym kobietom, że warto wierzyć w siebie.

- Chcemy, aby coraz więcej kobiet miało odwagę spełniać swoje marzenia, przekraczać granice konwenansów i stereotypów. Nasze finalistki są wzorem do naśladowania. To silne kobiety, które nie boją się sięgnąć po to, czego pragną, i chcą dzielić się swoją mocą z innymi. To bardzo ważne. Kobieca solidarność jest niezwykle istotna w dzisiejszym świecie – mówi Agata Domaradzka, Dyrektor Marketingu AMBRA S.A.

CIN&CIN po raz kolejny wspiera kobiety, które stawiają na siłę, wolność i przyjemność. Konkurs Mocne Strony Kobiety wpisuje się w kampanię marki „Lubię tak”, zachęcającą do czerpania z życia pełnymi garściami i podejmowania wyzwań we wszystkich jego sferach. AMBRA S.A. - właścicielka marki Cin&Cin - jest również sponsorem imprezy „Mocne Strony Kobiety”, która odbędzie się 15 czerwca 2019 r. w Warszawie.

#lubietak #cincinlubietak #cincin

Cin&Cin - to jedna z najlepiej rozpoznawalnych marek alkoholi w Polsce. W portfolio marki znajdują się wina jedne z najczęściej wybieranych przez konsumentów: wina musujące, wina stołowe oraz gotowe drinki. CIN&CIN to od lat marka kojarzona z kobiecością i kobiecym punktem widzenia. Kluczowe wartości CIN&CIN to kobieca siła, wolność i przyjemność, które razem tworzą swoisty „feminizm przyjemności”. Marka CIN&CIN łącząc w sobie elegancję i uwodzicielski smak, jest sprzymierzeńcem odważnych i pewnych siebie kobiet.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu