Archiwum z dnia 2018.10.02
- 02:16 Najpiękniejsze polskie lasy i puszcze (TOP 12)
- 02:57 Marieta Żukowska, Łukasz Jemioł i Anja Rubik z nagrodami „Elle Style Awards 2018”
- 08:44 Big Picture odpowiada za strategię influencer relations dla Nespresso
- 09:08 Roksana Wojciula content designerką Mint Media
- 11:11 BlackBerry ze wzrostem zysku, w dół przychód
- 12:42 Jaka polisa dla studenta medycyny? Nowa oferta od INTER dla zawodów medycznych.
- 12:50 Transition Technologies PSC z nominacją do AR-owych Oscarów
- 13:11 Paramount Channel HD z nową kampanią wizerunkową (wideo)
- 14:16 Wacom świętuje 35-lecie – przełomowe momenty w historii firmy
- 16:51 Związek Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy edukuje środowiska medyczne o szkodliwości picia w ciąży
- 16:52 Nowość od Aluprof: drzwi przesuwne całkowicie chowane w ścianie
- 17:35 Akcja CIN&CIN i Avon - kobieca przyjemność w podwójnym wymiarze
- 17:48 HEBE z cyfrową komunikacją w sieci sprzedaży
- 17:53 Jak zdobyć dofinansowanie z urzędu pracy? Ruszyła nowa kampania promocyjna Zielonej Linii
- 18:05 Medycyna sportowa dla dzieci
- 20:49 „Panny młode ponad miarę” i „Śluby marzeń” jesienią w TLC. „Emocje aż buzują”
- 21:01 VOX FM wyprzedziło Trójkę w Lublinie. RMF FM liderem słuchalności
- 21:17 Udany debiut Bogdana Rymanowskiego w „Wydarzenia i opinie”. Dobre wyniki Polsat News
- 21:18 Velux nowym klientem They.pl
- 21:26 Konrad Gładkowski w zespole Green Parrot
- 22:01 Nokia 7 Plus pierwszym smartfonem HMD Global z Androidem 9 Pie
- 22:02 Gigantyczny kot, ogromne ciastko, niezwykle duże dziecko reklamują nowy iPhone XS (wideo)
- 22:03 Monica Bellucci międzynarodową ambasadorką kosmetyków Nivea
- 22:05 Schulz brand friendly i 19°Południk tworzą nową agencję strategiczno-kreatywną
- 22:11 Dawtona promuje się hitem „Addio pomidory” Kabaretu Starszych Panów
- 22:11 Spółki PwC w Polsce rosły w tempie 17 proc. rocznie
- 22:14 Agencja McCann wybrana do obsługi marek Opel i Vauxhall w Europie
- 22:17 Mrożona szkocka whisky inspirowana „Grą o tron”w ofercie marki Johnnie Walker
- 22:18 Syropy Paola na każdą okazję (wideo)
- 22:18 „Obrońca Stambułu” pierwszym tureckim serialem Netflixa (wideo)
- 22:19 Zmysłowe i apetyczne kadry promują Czekodżemy Łowicz (wideo)
- 22:22 Ekokurczak bez antybiotyków w reklamie SuperDrob (wideo)
- 22:25 "Są suche, są kruche, są paluszki" w kampanii kabanosów Tarczyński
- 22:27 Doniu przygotował piosenkę na start projektu „I love Poland” PFN
- 22:28 Volkswagen i Microsoft tworzą platformę Volkswagen Automotive Cloud do obsługi nowoczesnych aut
- 22:32 iPhone Xs i Xs Max poddane bezwzględnym testom. Większy okazał się lepszy
- 22:32 Przeglądarki internetowe: Chrome na świecie przekroczył granice 60 proc., traci w Polsce
- 22:33 "Kler" w weekend obejrzało 935 tys. widzów. Film pobił rekord "50 twarzy Greya"
- 22:33 Internet na pokładach wszystkich samolotów Air France
- 22:33 Kamil Wójtowicz: z Gazeta.pl na szefa działu marketingu Fitness Catering
- 22:33 FOX, FOX Comedy, National Geographic, NatGeo Wild i NatGeo People w WP Pilot
- 22:34 Michał Bachowski wesprze kreatywnie dział sprzedaży w redakcji Noizz
- 22:34 PARP dofinansuje innowacyjne projekty w programie „Badania na rynek”, w puli 1,25 mld złotych
- 22:35 TVP przez trzy lata będzie transmitować mecze reprezentacji Polski siatkarzy i siatkarek
- 22:36 Pracownicy Lidla w reklamach pod hasłem „Więcej na radość z życia” (wideo)
- 22:36 Marta Szwakopf przeszła z nc+ do Turnera
- 22:37 WP.pl zmienia stronę główną: więcej wideo, bez kolumny interaktywnej i Telewizji WP
- 22:38 Krzysztof Tomczyński udziałowcem Alert Media Communications
- 22:39 Dorota Wellman z geodetami w lesie reklamuje nielimitowany internet w Magenta Biznes od T-Mobile (wideo)
- 22:40 TVP1 nowym liderem. 9,2 mln widzów meczu Brazylia-Polska
- 22:40 Taron Egerton jako Elton John. Pierwszy zwiastun filmu "Rocketman"
- 22:42 Radio TOK FM reklamuje się spotem parodiującym wystąpienie Andrzeja Dudy (wideo)
- 22:43 Marta Bartosik digital directorem w MediaCom Warszawa
- 22:43 „Party” na czele dwutygodników people. Tylko „Gala” ze wzrostem
- 22:44 W listopadzie premiera filmu "Dziedziczki"
- 22:45 Value Media zajmie się długofalową obsługą firmy Dawtona (wideo)
- 22:45 RPO: z teleturniejów TVP nie można wykluczać osób z dysfunkcjami mowy
- 22:45 Aflofarm kupił Nutrition. Jaromir Sroga prezesem
- 22:47 PKO BP i ING wprowadzą płatności Apple Pay
- 22:47 Adam Mosseri pokieruje Instagramem, zastąpi odchodzącego Kevina Systroma
- 22:49 „Oszczędzaj inwestując” w kampanii platformy inPZU (wideo)
- 22:49 „Lepiej późno niż wcale” traci widzów. Pierwszy zobaczyło 1,3 mln - ostatni 933 tys.
- 22:49 Wystartowały zdjęcia do „Miszmasz, czyli Kogel-mogel 3” (fotogaleria)
- 22:50 Marcin Hajek odchodzi z Ringier Axel Springer Polska, zastąpił go Krzesimir Kotowski
- 22:51 Biznesmen i kierowca autobusu promują podróże służbowe pociągami PKP Intercity (wideo)
- 22:53 „Razem napędzamy Polskę” w reklamie Orlenu. Autorem muzyki Jan A.P. Kaczmarek
- 22:56 Mecz Brazylia-Polska hitem Mistrzostw Świata w siatkówce (raport)
- 23:00 W nowym sezonie „Czarnego lustra” widzowie zdecydują o fabule i losach bohaterów
- 23:05 Piotr Mieśnik redaktorem naczelnym o2.pl
- 23:08 1,4 mln widzów „World of Dance - Polska”. Oglądalność spada z odcinka na odcinek
- 23:11 Za publikacje o filmie "Kler" w internecie producenci musieliby zapłacić ponad 60 mln zł
- 23:30 Potencjał marketingowy siatkówki nie jest wysoki. Przegrywa z piłką nożną
- 23:33 Polsat najchętniej oglądany we wrześniu - w górę TVP2 i TVP1. TVN liderem w 16-49
- 23:36 „Korepetycje z seksu” i „Śluby świata” kolejnymi produkcjami TLC Polska. Premiera wiosną 2019 roku