Archiwum z dnia 2018.10.17
- 01:33 PR1 z najniższą słuchalnością w historii w III kwartale, Radio ZET najbardziej w dół
- 02:33 WP i 300polityka relacjonują dzień Mateusza Morawieckiego, Kacprzak i Machała gospodarzami wieczoru wyborczego
- 10:43 KRISPOL inwestuje w wiedzę swoich partnerów
- 13:49 „National Geographic Polska” na czele sprzedaży, „NG Traveler” na plusie
- 14:24 Nowy wizerunek Śliwki Nałęczowskiej. Jeszcze bardziej stylowy i elegancki!
- 14:31 Marka Katarek z familijną kampanią "Jak mama mamie"
- 14:53 Właściciele kart Alior Banku zatankują taniej na stacjach Lotosu
- 15:09 Konto Jakże Osobiste Alior Banku ze złotem w konkursie EFMA-Accenture Distribution & Marketing Innovation Awards 2018
- 17:13 Sezon na bezpieczeństwo!
- 17:23 Opony polecane na zimę
- 18:12 Diaverum Ambasadorem Zdrowia
- 18:38 Probiotyk Lactostad reklamowany w telewizji
- 18:43 Pasja i wolność w kampanii przekąsek FreeYu
- 20:22 Nowoczesna kobieta reklamuje Flegaminę (wideo)
- 21:08 Zuza Jaroszewska, Olga Szymkowiak i Łukasz Pietrowski nowymi pracownikami Mosqi.to
- 22:03 Patrick Wilson i Vera Farmiga w horrorze "Annabelle 3"
- 22:14 Szef poucza "białe kołnierzyki" w nowym spocie Pracuj.pl
- 22:14 Od „Czystego Powietrza” zapłacisz podatek
- 22:16 Startuje cykl dokumentalny „Opowiem ci o zbrodni” w CI Polsat
- 22:19 UM zajmie się social mediową obsługą projektu Bakomy
- 22:21 Osoby z niepełnosprawnościami i nadwagą reklamują River Island
- 22:21 Reklamy LINK4 z nominacją do nagrody Effie Awards
- 22:22 Polskie Radio kupuje nowy wóz reporterski
- 22:23 Agencje WORD Media, Studio Produkcja i Webair zajmą się kampanią o czystym powietrzu
- 22:23 Rami Malek w filmie "Bohemian Rhapsody". Premiera 2 listopada
- 22:25 Piekarz i architekt w nowej kampanii PZU promującej ofertę dla przedsiębiorców (wideo)
- 22:29 Żabka Polska stawia na Spacecamp w social mediach
- 22:29 Uber wyceniany przez banki na 120 mld dolarów. Firma szykuje się na giełdę
- 22:31 Skuteczne targetowanie kampanii reklamowej w kinie
- 22:32 Serial „Opowieść podręcznej” w Stopklatka TV (wideo)
- 22:33 Smartfony Nokia 3.1 i 5.1 reklamowane do ping-ponga, basenu i pizzy (wideo)
- 22:33 Huawei zapowiada zegarek Watch GT z ekranem 1,39 cala w cenie 999 złotych
- 22:35 Schetyna, Lubnauer i Trzaskowski „śpiewają” w nowym spocie PiS, Koalicja Obywatelska krytykuje Morawieckiego (wideo)
- 22:35 Polski przemysł hamuje, ale gwałtownego pogorszenia koniunktury nie widać
- 22:36 „Drunk History - Pół litra historii 2” od 5 listopada w Comedy Central. Emisja 4 razy w tygodniu (wideo)
- 22:36 Cécile Kossoff szefową komunikacji i marketingu w Mazars
- 22:37 Alexander Skarsgård uwodzi Keirę Knightley w "The Aftermath"
- 22:38 Zdrożeją reklamy w radiowej Trójce
- 22:38 Świat ludzi i maszyn będzie jednością. Wyzwaniem stanie się etyczne wykorzystanie sztucznej inteligencji oraz zapanowanie nad nią
- 22:40 CD Projekt ma umowy na dystrybucję „Cyberpunka 2077” w Europie i USA, spadek kursu po roszczeniach Sapkowskiego
- 22:41 „Godni pomagania” - Socha, Piróg, Węglarczyk, Pazdan, Ohme i Cieślak w akcji PCK (wideo)
- 22:42 Nowy program Wirtualnej Polski, „Nino o biznesie”
- 22:44 TVP Info hasłem „Wiesz więcej” edukuje widzów o wyborach samorządowych
- 22:44 Ruszyła digitalowa kampania serum Lips Up
- 22:45 „Kler" podbija zagraniczne kina, najlepsze otwarcie w historii. Ponad 3,5 mln w Polsce
- 22:47 Carat Polska ze wzrostem wpływów o 16,6 proc. i 4,7 mln zł zysku
- 22:49 Winamp powróci jako wielofunkcyjny odtwarzacz muzyczny
- 22:50 Zmarł dziennikarz TVP1 i radiowej Jedynki Bogdan Sawicki
- 22:54 Skaner stóp 3D w eobuwie.pl. Ma pomóc wybrać buty
- 22:54 Fundusz Innovation Nest inwestuje 630 tys. euro w portugalski startup Infraspeak
- 22:56 Ponad 4 mln Polaków odczuwa lęk przed odłączeniem od internetu
- 22:56 Wieczór wyborczy w TVN24. Prowadzącą Anita Werner, w transmisję zaangażowani czołowi dziennikarze stacji
- 22:58 Paulina Smaszcz-Kurzajewska nie jest już rzecznikiem prasowym nc+
- 22:59 Agora otwiera studio kreacji i produkcji filmowej Skylark Films
- 22:59 HBO GO zrównuje cenę z Showmax. 19,90 zł za subskrypcję
- 23:03 26 października premiera książki „Nieautoryzowana autobiografia Kuby Wojewódzkiego”. Kosztuje od 30 do 50 zł
- 23:08 John Malatesta nowym szefem Codewise, Robert Gryn w radzie nadzorczej
- 23:11 SE.pl na czele witryn dzienników, mocno w górę także serwisy „Przeglądu Sportowego” i „Parkietu”
- 23:15 Jarosław Sellin: rząd ma gotowe koncepcje ustawy dekoncentracyjnej, które mogą być przekute w ustawę
- 23:30 PKN Orlen może wydać 40 mln na F1. „Robert Kubica okazał się lepszym politykiem od zawodowych polityków”
- 23:33 Huawei prezentuje nowe smartfony Mate 20 i Mate 20 Pro w cenie 2999 i 4299 zł. „Pozamiatał konkurencję”
- 23:37 CDA ma 129 tys. subskrybentów sekcji Premium. 18,5 mln zł wpływów w br.
- 23:44 Polski rynek mediów i rozrywki do 2022 będzie wart 13,4 mld dol. Przyszłością platformy OTT i reklama internetowa