„Godni pomagania” - Socha, Piróg, Węglarczyk, Pazdan, Ohme i Cieślak w akcji PCK (wideo)

Polski Czerwony Krzyż rozpoczął właściwy etap kampanii pod hasłem „Godni pomagania” zachęcającą do wsparcia walki z ubóstwem wśród dzieci. W spocie i grafikach promujących akcję występują znane osoby, m.in. dziennikarze Małgorzata Ohme i Bartosz Węglarczyk.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Godni pomagania” - Socha, Piróg, Węglarczyk, Pazdan, Ohme i Cieślak w akcji PCK (wideo)

Kampania wynika z faktu, że chociaż według danych GUS z ub.r. sytuacja wszystkich gospodarstw domowych się poprawiła (m.in. dzięki wzrostowi wynagrodzeń, spadkowi bezrobocia i programowi Rodzina 500+), nadal wiele rodzin posiadających troje lub więcej dzieci ma trudności z zaspokojeniem potrzeb materialnych. PCK szacuje, że negatywne konsekwencje związane z niedostatkiem wciąż wpływają na codzienność ponad miliona polskich dzieci.

- Skrajne ubóstwo nie zawsze oznacza głód. Dzieci z rodzin, które na co dzień borykają się z niedostatkiem, najbardziej potrzebują wsparcia i pomocy. PCK od lat odpowiada na ich rzeczywiste potrzeby, które badają nasze oddziały w całej Polsce. Czasem wystarczy mały gest czy niewielka pomoc, aby stworzyć dzieciom godne warunki do życia. W tej kampanii apelujemy do wszystkich o głód pomagania i zachęcamy do wsparcia naszej akcji - komentuje Małgorzata Szukała z Polskiego Czerwonego Krzyża.

Akcja zachęca do przekazywania dowolnych kwot na walkę z ubóstwem wśród dzieci. Można to zrobić w serwisie PCK.pl Polski Czerwony Krzyż podkreśla, że 25 zł pozwoli na dofinansowanie pięciu obiadów dla dziecka w szkole przez tydzień, 50 zł umożliwi z kolei zakup pomocy edukacyjnych, a 100 zł to równowartość paczki świątecznej dla całej rodziny.

 

Akcja zaczęła się tydzień temu od etapu teaserowego opartego na plakatach, w których znane osoby - m.in. Małgorzata Socha, Michał Piróg, Katarzyna Zielińska, Tomasz Karolak, Michał Pazdan, Ewa Szabatin, Mikołaj Cieślak, Małgorzata Ohme, Bartosz Węglarczyk i Karol Wójcicki - deklarują, że są głodne różnych wrażeń i doświadczeń życiowych.

We właściwej odsłonie pojawia się też dziewczynka, która jest dosłownie głodna.

grafika

Działania marketingowe obejmują m.in. internet, radio oraz outdoor.

Koncepcję kampanii przygotowała agencja 4Frame. Materiały wizualne przygotowali specjaliści z thegoodpeople, zdjęcia wykonał Arcadius Mauritz, spot radiowy nagrano w studiu Efektura, a działania public relations realizuje agencja 24/7Communication.

grafika

Głównymi partnerami akcji są Onet Kobieta i FoodLab Studio, wspiera ją też Auchan Retail Polska. Kampania została objęta patronatem medialnym przez Polskie Radio, mamotoja.pl, Polki.pl, Noizz oraz Business Insider.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"