Szef w nowym spocie z cyklu "Szef i Reszta" zwołuje spotkanie z pracownikami biura, gdzie strofuje ich za planowanie, na co wydać premię. Zamiast tego, jak twierdzi, trzeba oszczędzać, nie wydawać na "dyrdymałki". Wszak "oszczędnością i pracą ludzie się bogacą" - kwituje motywacyjną przemowę Szef.
Spot będzie emitowany m.in. w TVN, Polsat, TVP, kanałach tematycznych, serwisach VOD takich, jak Ipla, Player, a także mediach społecznościowych Facebook i YouTube. Równolegle, będą prowadzone działania online w największych, ogólnopolskich oraz regionalnych serwisach informacyjnych.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/szef-jako-krol-fitnessu-w-nowej-odslonie-kampanii-pracuj-pl ##
Spot, tak jak kilka poprzednich, promuje poszukiwanie pracy z wykorzystaniem aplikacji mobilnej Pracuj.pl.
Autorem koncepcji i kreacji jest agencja Scholz & Friends Warszawa. Spot wyreżyserował Łukasz Jaworski, a za jego produkcję odpowiada dom produkcyjny Prime Time. Zakupem mediów zajmuje się dom mediowy K2 Media. Działania performance prowadzone są przez dział promocji online Pracuj.pl.

W Grupie Pracuj kampanię koordynowały Katarzyna Kociuba, Małgorzata Burcewicz i Elżbieta Flasińska.











