Archiwum z dnia 2019.02.05
- 00:11 TVP1 i TVN liderami oglądalności w styczniu, „M jak miłość”, PŚ w skokach i „Teleexpress” hitami
- 07:13 MBE Group dla innogy Business Services Polska
- 08:37 Baterie umywalkowe w interesujących aranżacjach
- 10:22 Saltpepper Brand Design dla Tikkurila Polska – odmieniona Jedynka
- 11:38 Konta oszczędnościowe Getin Banku liderami rankingu Pulsu Biznesu
- 11:46 Polakom zależy na atrakcyjnym wyglądzie, dwie trzecie chciałoby schudnąć
- 11:56 Zotac na ISE 2019: nowa rodzina komputerów klasy embedded Zbox Pro
- 12:15 RBS partnerem polskich obchodów Dnia Bezpiecznego Internetu
- 12:35 Przedstawiciel Mitsubishi klientem Stars
- 12:58 KRRiT ogłosiła wolne częstotliwości, wkrótce rozpisze konkursy dla nadawców
- 14:07 Zdrowe serce przyszłej mamy
- 14:43 JESZCZE SZYBSZE PRANIE: NOWA PRALKA DO ZABUDOWY INDESIT Z FUNKCJĄ PUSH&GO
- 14:44 ISE 2019 – Panasonic stawia na technologię laserową
- 15:08 Planszówka "Halls of Horror" z kampanią reklamową
- 15:21 Katarzyna Fabjaniak jurorką New York Festivals Advertising Awards
- 15:23 Ricoh w Gartner Magic Quadrant
- 19:15 Plac Unii City Shopping z nowa kampanią wizerunkową
- 20:11 „Elle” obchodzi 25-lecie istnienia na polskim rynku
- 20:28 Były szef Ubera chce sprzedawać w Chinach jedzenie przez internet
- 21:00 Sesja zdjęciowa z Omeną Mensah nagrodą w konkursie E. Wedel
- 21:02 Vice Media zwolni 250 pracowników, aby uzyskać rentowność
- 21:11 Fundacja Polsat rozpoczęła kampanię „1% podatku” (wideo)
- 21:12 „Przyjaciółka” liderem w listopadzie. Tylko „Pani Domu” na plusie
- 21:12 Farby Jedynka po redesignie w nowych opakowaniach od SaltPepper Brand Design
- 21:14 Feeders.agency zajmie się komunikacją OFF Festivalu
- 21:14 Škoda świętuje 15-lecie współpracy z TOPR
- 21:15 Morawiecki: haniebnej napaści na Magdalenę Ogórek nie jest winna TVP, dziękuję dziennikarzom z drugiej strony
- 21:19 Tomasz Tonder rzecznikiem prasowym Grupy Volkswagen. Awansowała Magda Piekarczyk
- 21:19 "Gra o tron" reklamuje się piwem Bud Light
- 21:20 Cohn&Wolfe dla Przewozów Regionalnych
- 21:21 Fundacja Rak’n’Roll spełnia marzenia swoich podopiecznych w kampanii #Rakstar
- 21:22 "Zdrowo pomyślane" soki Tymbark Vitamini (wideo)
- 21:22 Józef Matusz ponownie dyrektorem TVP3 Rzeszów
- 21:24 Joanna Skrzypiec koordynuje pracę redakcji informacji PR24
- 21:25 Fervex reklamowany jako „genialny filtr” do selfie (wideo)
- 21:28 Havas Media Group tworzy Programmatic Hub, na czele Krzysztof Dumbal
- 21:29 "Ściana cieni" - nowy film Elizy Kubarskiej autorki "K2. Dotknąć Nieba"
- 21:30 Colian promuje w telewizji i internecie loterię „Milion Grześków do wygrania”
- 21:31 „The Washington Post” w reklamie na Super Bowl głosem Toma Hanksa opowiada o dziennikarzach (wideo)
- 21:31 Jennifer Lopez, Awkwafina i Daniel Craig na Oscarach
- 21:31 Volkswagen przywraca Buggy. Koncept wersji elektrycznej
- 21:33 Mama pomaga muzykowi rockowemu w spocie Etopiryny Extra (wideo)
- 21:33 Przychody YouTube’a w górę o 11 procent. Geico, Samsung i Disney największymi reklamodawcami
- 21:34 Emilia Klepacka odpowiada za komunikację korporacyjną Group One
- 21:34 Pernod Ricard po raz pierwszy reklamuje się jako grupa w kampanii „Be A Convivialist!"
- 21:34 Stabilny kurs polskiego złotego. Kredyty nie powinny podrożeć
- 21:35 Tadeusz Żórawski pokieruje strategią w Molecular BBDO
- 21:36 Tomasz Sokołowski poprowadzi „Magazyn Sportowy” w Radiu dla Ciebie
- 21:36 Ponad 1,38 mln widzów filmu „Miszmasz, czyli Kogel-mogel 3”
- 21:36 Nadchodzi trzeci sezon serialu "Opowieść podręcznej". "Obudź się Ameryko"
- 21:38 Papaya Films z globalną kampanią dla Deliveroo
- 21:38 Startuje aplikacja MTV Play w cenie 3,99 funta miesięcznie
- 21:38 Amazon rośnie w siłę, przychody i zysk w górę. 840 mld dol. rynkowej wyceny
- 21:38 Ustronianka kupuje od Kofoli firmę Hoop Polska
- 21:38 Krzysztof Stanowski skłonił do przeprosin internautę grożącego jego synowi przy emisji „Stanu futbolu” na YouTubie
- 21:38 Aleksandra Chabowska awansowała w Digital Resolution
- 21:40 Mailowy marketing bezpośredni, czyli biznes wysokiego ryzyka…regulacyjnego
- 21:40 Małgorzata Kożuchowska reklamuje perfumy Avon Eve Truth (wideo)
- 21:40 "Locke & Key" - nowy serial Netflix. Zagrają Laysla De Oliveira i Kevin Alves
- 21:41 YouTube ograniczy korzystanie z „łapki w dół” przy treściach w serwisie
- 21:41 Lucyna Koba business development directorem w Gemius
- 21:44 Orlen po 14 latach rozwiązał umowę z Kolporterem. Prasę ma dostarczać Ruch i Garmond
- 21:46 Ze spektaklu Krystyny Jandy o Danucie Wałęsie zniknęły archiwalne nagrania. TVP Gdańsk nie przedłużyła licencji
- 21:47 Startują zdjęcia do „Watahy 3”. Olga Chajdas reżyserką
- 21:50 Edyta Lewandowska we wtorek zadebiutuje w „Wiadomościach”
- 21:50 „Twoja twarz brzmi znajomo 11” od 23 lutego w Polsacie (wideo)
- 21:52 Wszystkie reklamy z Super Bowl 2019: Pepsi, Google, Amazon, Doritos, Audi, M&M’s, Olay, Burger King (wideo)
- 21:54 Amica w nowej kampanii zwraca uwagę na problem samotności i zgorzknienia seniorów
- 21:54 Dziennikarka „Dziennika Gazety Prawnej” dostała „ostrzeżenie”, aby nie zajmowała się tematem
- 21:55 Google z zyskiem i dwucyfrowym wzrostem przychodu. 32,6 mld USD z reklam w IV kw.
- 21:58 „Wiadomości” pokazały nazwiska i zdjęcia uczestników protestu przed TVP Info
- 22:00 „Sanatorium miłości” hitem TVP, prawie 4 mln widzów. Jacek Kurski: sukces tkwi w podjęciu realnego problemu
- 22:05 Wirtualna Polska zapowiada walkę z hejtem i prosi użytkowników, by zgłaszali obraźliwe komentarze
- 22:27 TVP odcina się od akcji „Jaoka” przed siedzibą TVP Info. „Nie wysłała go TAI, nagrywał do swojego internetowego programu”
- 22:40 Na razie Robert Biedroń pokazał festiwal obietnic. Bierzyński: liczymy na młodych, niezdecydowanych wyborców
- 22:50 Ponad 500 tys. widzów przewagi „Faktów" nad „Wiadomościami". „Teleexpress” stracił najwięcej