Finałowy mecz Super Bowl o mistrzostwo w futbolu amerykańskim zawodowej ligi National Football League (NFL) jest najważniejszym wydarzeniem sportowym roku w USA. W tegorocznym na stadionie Mercedes Benz Stadium w Atlancie zmierzyły się drużyny New England Patriots i Los Angeles Rams. New England Patriots wygrali 13:3.
Super Bowl to nie tylko impreza sportowa, ale również ważne wydarzenie reklamowe. Już od lat wiele marek, po wielu miesiącach przygotowań pokazuje się w telewizji z reklamami, które specjalnie na tę okazję przygotowuje. Za kilkudziesięciosekundową reklamę decydują się zapłacić nawet kilka milionów dolarów.
Jak podają amerykańskie branżowe media, 30-sekundowy spot w telewizji CBS przy transmisji meczu kosztował nawet 5,3 mln dolarów. Cena jednak nie zniechęca reklamodawców. Już na początku stycznia przedstawiciele CBS podali, że sprzedali 90 proc. czasu reklamowego przy transmisji.

Z wstępnych danych wynika, że finał ligi NFL oglądało w telewizji 116 mln widzów.
Poniżej prezentujemy wszystkie spoty pokazane przy relacji z meczu o Super Bowl 2019
Burger King„Eat Like Andy"Agencje: David Miami, Mullen Lowe, Horizon

Devour„Food Porn”Agencja: David Miami

Microsoft„We All Win”Agencja: McCann
Amazon Alexa„Not Everything Makes the Cut”Agencja: Lucky Generals

Amazon Prime Studios„Hanna”

Simplisafe„Fear is Everywhere
T-Mobile„We'll Keep This Brief”


Sprint„Best of Both Worlds”Agencja: Droga5

Mint Mobile„Chunky Style Milk”Agencja: dział wewnętrzny / Ruffian

Disney/Marvel„Captain Marvel”
Hulu„The Handmaid's Tale”

ADT„Real Protection”
Verizon„The Coach Who Wouldn't Be Here”Agencja: McCann
„Washington Post”„Democracy Dies in Darkness”
Bud Light„Joust”
Bud Light„Corn Syrup”
Olay„Killer Skin”Agencja: Saatchi & Saatchi
Norwegian Cruise Lines„Good to Be Free”Agencja: BBDO Atlanta
Netflix„Our Planet”
Turkish Airlines„The Journey”
TurboTax„RoboChild”
Expensify„2 Chainz x Adam Scott”Agencja: JohnXHannes New York
Budweiser„Wind Never Felt Better”Agencja: David
Michelob Ultra„The Pure Experience”Agencja: FCB Chicago
Michelob Ultra„Robots”Agencja: FCB Chicago
NFL„The 100-Year Game”
Stella Artois„Change Up the Usual”Agencja: Mother New York
Weather Tech„Scout”Agencja: Pinnacle
Toyota Rav4„Toni”Agencja: Burrell Communications
Toyota Supra„It’s back”
Colgate„Do more for your whole mouth”
Mercedes-Benz„Say the Word”Agencja: Merkley & Partners
Audi„Cashew”Agencja: Venables Bell & Partners
Wix
Hyundai„The Elevator”Agencja: Innocean USA
Google„100 Hundred Billion Words”
Bumble„The Ball Is In Her Court”Agencje: FlyteVu, VMLY&R
Planters„Mr. Peanut is Always There in Crunch Time”Agencja: VaynerMedia
Kia„Give it everything”
Avocados From Mexico„Top Dog”Agencja: Energy BBDO
Pringles„Sad Device”
Skechers„Easy”
Doritos„Chance the Rapper x Backstreet Boys”Agencja: Goodby, Silverstein & Partners
M&M’s„Bad Passengers”Agencja: BBDO New York
Bubly„Michael Bublé vs Bubly”Agencja: Goodby, Silverstein & Partners
Persil ProClean„The Deep Clean Level”
Pepsi„Acting Lessons”Agencja: Goodby, Silverstein & Partners
Bon & Viv Spiked Seltzer„The Pitch”Agencja: Bullish











