Archiwum z dnia 2019.02.06
- 00:55 TVP szuka firmy do badania oglądalności telewizji. Nielsen: o udziale w przetargu zdecydujemy po analizie dokumentów
- 08:52 Antysmogowa wentylacja okienna
- 09:05 Raport "Cyberbezpieczeństwo w polskich firmach 2018"
- 09:10 Top 10 najchętniej kupowanych gier w 2018 roku
- 11:19 Grape Up stale zwiększa przychody - w 2018 roku sprzedaż wzrosła o 30%
- 11:26 Ciepły dom z dotacjami
- 12:22 Nieodłączny element przyjęcia
- 13:51 CZŁOWIEK W CENTRUM UWAGI - IBIS STAWIA NA TĘTNIĄCĄ ŻYCIEM GOŚCINNOŚĆ
- 14:15 Gemius wprowadza możliwość sprzedaży powierzchni wideo w programmaticu
- 15:13 Marka Jack&Jones wchodzi do Polski ze sklepem internetowym
- 15:50 Colian, jako pierwsza polska firma, wycofał z produkcji jaja z chowu klatkowego
- 15:52 Goplana Break – „Twoja chwila przyjemności!”
- 16:33 Facebook otworzył wystawę w Łazienkach Królewskich w Warszawie
- 17:26 5-metrowa rzeźba projekcyjna Barta Kresy zadebiutuje na ISE 2019
- 17:59 „Pomóż dzieciom w nierównej walce z życiem” w kampanii SOS Wiosek Dziecięcych (wideo)
- 19:06 Craig Lennon przeszedł z MediaComu do IPG Mediabrands
- 19:31 „SMS-y mogą pokonać raka” w kampanii Fundacji Onkologicznej Alivia (wideo)
- 20:02 Ruszyła pierwsza uniseksowa kampania Head&Shoulders (wideo)
- 20:38 Ksiądz Grzegorz Babiarz za Joannę Sadzik prezesem stowarzyszenia "Wiosna"
- 21:01 Grupa Nice nowym klientem Solski Communications
- 21:04 Karolina Sabała: z H+K Strategies do Abstra
- 21:05 Jo Rigby globalnym dyrektorem ds. rozwoju biznesu i marketingu w MediaCom
- 21:14 Deszczowy Paryż w reklamie McDonald's promującej dostawy do domu
- 21:17 Cate Blanchett w nowym spocie promującym perfumy Si Fiori (wideo)
- 21:18 Electrolux będzie kupować media cyfrowe we własnym zakresie
- 21:20 Inwestorzy wyłożyli w ubiegłym roku 254 mld dolarów na startupy
- 21:20 Produkcja prequela "Gry o tron" startuje latem
- 21:21 Katarzyna Mąkólska udziałowcem w agencji Procontent Communication
- 21:22 Kruger&Matz: zegarek dziecięcy SmartKid z kontrolą rodzicielską za 229 zł
- 21:23 Brytyjczyk skazany na 5 tys. funtów za nielegalny dostęp do programów Sky
- 21:25 Olbas Oil reklamowany w telewizji
- 21:28 Hammer 4+ i Active 2 - nowe pancerniaki marki Hammer za 299 zł i 569 zł
- 21:30 John Legend i Adam Levine w reklamie Pampers. Celebrowanie ojcostwa
- 21:30 IKEA będzie wynajmować meble
- 21:31 "Autobus SOS" pomaga bezdomnym w Gdańsku
- 21:32 LV Bet sponsorem głównym Arki Gdynia do 2021 roku
- 21:35 Francja odzyska od Apple 500 mln euro zaległych podatków
- 21:36 Polscy nadawcy dyskutują o badaniu konsumpcji mediów
- 21:37 „Złoto Bałtyku” nową lokalną produkcją History. Emisja w wiosennej ramówce
- 21:38 Lotos dalej będzie szukać narciarskich talentów. Ambasadorem Kamil Stoch
- 21:39 Netflix wydaje coraz więcej na reklamy, 1,8 mld dolarów w 2018 roku
- 21:39 Eurosport świętuje 30-lecie serią filmów krótkometrażowych (wideo)
- 21:39 Nigel Vaz globalnym CEO w Publicis Sapient
- 21:40 Press Club Polska gratuluje szefowi MSWiA szybkości działań ws. Magdaleny Ogórek, pyta o sprawcę ataku na dziennikarkę Wyborcza.pl
- 21:40 Player.pl z ofertą dla Polonii w Wielkiej Brytanii, za chwilę w kolejnych krajach
- 21:41 Przychody sieci Inea w 2018 roku mocno w górę
- 21:42 Powstanie jedenasty sezon serialu "Współczesna rodzina". Będzie ostatnim
- 21:43 Prognoza jakości powietrza w lokalnych wydaniach „Gazety Wyborczej”
- 21:44 Anna Plakwicz przeszła z kancelarii premiera do MON
- 21:44 Rekordowe zainteresowanie obligacjami skarbowymi. Prawie 13 mld zł w 2018 roku
- 21:45 Kolejny alarm bombowy w siedzibie „Gazety Polskiej”, redakcja dostaje maile z pogróżkami
- 21:46 Hebe może w tym roku uruchomić sklep internetowy
- 21:48 Michał Piróg odmówił udziału w „Dance, dance, dance”. TVP: nie złożyliśmy mu propozycji
- 21:50 RPO i UODO piszą do KRRiT ws. publikacji w „Wiadomościach” wizerunku protestujących przed siedzibą TVP Info
- 21:51 Wisła Kraków sprzedała w internecie akcje za 4 mln zł. Promowała to hasłem „Moja, Twoja, nasza Wisła” (wideo)
- 21:51 Messenger z funkcją Unsend. 10 minut na usunięcie wysłanej wiadomości
- 21:51 FuturoCoin sponsorem Aston Martin Red Bull Racing, zespołu Formuły 1. „Pierwszy nasz tak duży deal sponsoringowy”
- 21:52 Wpływy reklamowe telewizji wzrosły o prawie 9 procent w styczniu. Na czele Polsat i Aflofarm
- 21:53 TVN kręci „Pod powierzchnią 2” w Płocku. Reżyserują Borys Lankosz i Bartosz Konopka (zdjęcia)
- 21:53 To będzie przełomowy rok w handlu. Sprzedawcy będą inwestować, by oszczędzać czas konsumentów
- 21:54 RMF FM najchętniej słuchane w weekendowe wieczory. Ogromny spadek Radia Maryja
- 21:56 Cda.pl i Netflix najpopularniejszymi w Polsce serwisami VOD
- 21:57 Andrzej Duda: nie wszystko w TVP jest idealne, wizerunki demonstrantów w „Wiadomościach” to krok zbyt daleko
- 21:59 Jolanta Pieńkowska zniknęła w listopadzie z TVN24 BiS. "Wzięła urlop z przyczyn osobistych"
- 22:02 Oglądalność TVN24 w styczniu wzrosła o 30 proc., traci TVP Info. TV Republika najbardziej w dół
- 22:33 „Gazeta Polska Codziennie” z największym spadkiem sprzedaży w 2018 roku. „Fakt” najchętniej kupowany
- 22:40 Prezes PiS chce przeprosin od Agory, ostateczne wezwanie przedsądowe. „Będą kolejne taśmy Kaczyńskiego”
- 22:44 Krzysztof Ziemiec w „Teleexpressie” zastąpi Michała Cholewińskiego. Debiut w czwartek