Oglądalność TVN24 w styczniu wzrosła o 30 proc., traci TVP Info. TV Republika najbardziej w dół

W styczniu br. zdecydowanym liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych był TVN24, który pochwalić się mógł największym wzrostem w zestawieniu. Z kolei najwięcej straciła TV Republika - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Pierwsze miejsce wśród stacji newsowych w styczniu 2019 roku należało do TVN24, którego średni dobowy udział wyniósł 4,84 proc., po wzroście względem analogicznego miesiąca rok wcześniej o 30,47 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom. Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu.

Traci TVP Info

Drugą lokatę zajęło TVP Info. Średni miesięczny wynik tego kanału wyniósł 3,53 proc. (po spadku o 2,83 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-dziennikow-styczen-2019-fakty-liderem,7171160010651265a ##

Podium uzupełnia Polsat News. W ubiegłym miesiącu kanał miał 1,10 proc. udziału, po wzroście względem stycznia 2018 roku o 1,47 proc. 1 października ub.r. wystartowała nowa ramówka Polsatu News, w której znalazło się aż 9 nowych programów. Zmianie uległ także wygląd studia Polsat News. Na wizji zadebiutowali również Joanna Racewicz i Bogdan Rymanowski. Ramówka stacji została dodatkowo skorygowana wraz z początkiem tego roku w celu ujednolicenia pasm.

Kolejną pozycję zajął kanał TVP3 z udziałem na poziomie 1 proc. Jego wynik względem stycznia zeszłego roku wzrósł o 20,31 proc.

Z kolei najwięcej straciła będąca ósma w zestawieniu TV Republika, której wynik zmniejszył się o 41,51 proc. do 0,03 proc. udziału.

Ostatnia była Telewizja wPolsce.pl, która nadaje od czerwca 2017 roku. W grudniu 2017 roku kanał ten pojawił się w ofercie operatorów płatnej telewizji, a od marca ub.r. reklamy stacji są sprzedawane przez Polsat Media. Średni rynkowy udział Telewizji wPolsce.pl w styczniu br. wyniósł 0,002 proc.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-telewizji-styczen-2019-tvp1-liderem-hity,7171160526694529a ##

Największy udział (5,26 proc.) wśród grup kanałów newsowych w styczniu br. miał TVN, mający w portfolio stacje TVN24 oraz TVN24 BiS i notujący wzrost o 30,36 proc. Kanały te wyprzedziły stacje newsowe TVP, których udział jednak zwiększył się o 1,46 proc. do 4,53 proc. (łączne dane dla TVP Info i TVP3).

grafika

Wśród widzów w grupie komercyjnej (16-49) na pozycji lidera wśród stacji informacyjnych w styczniu 2019 roku znalazł się TVN24 z wynikiem 2,91 proc., po wzroście o 31,07 proc. - jedynym w zestawieniu.

Drugie miejsce zajęło TVP Info (1,45 proc. udziału, do góry o 4,62 proc.), a trzeci był Polsat News (0,73 proc.; - 0,95 proc.).

Największym wzrostem pochwalić się mógł tutaj TVN24 BiS - udział tej stacji wzrósł o 48,95 proc. Z kolei największy spadek, wynoszący 52,94 proc. do 0,02 proc., również i w tym ujęciu miała TV Republika.

Spośród grup kanałów informacyjnych liderem wśród widzów w wieku 16-49 lat był TVN. Stacje tej grupy miały tutaj 3,27 proc. udziału, po wzroście o 32,80 proc.

grafika
Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami