Jo Rigby globalnym dyrektorem ds. rozwoju biznesu i marketingu w MediaCom

Jo Rigby objęła stanowisko globalnego dyrektora ds. rozwoju biznesu i marketingu w sieci domów mediowych MediaCom (GroupM/ WPP). Przeszła z Vizeum agencji należącej do Dentsu Aegis Network.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Jo Rigby w Vizeum pełniła podobną funkcję. Pozyskała dla agencji takich klientów, jak Burger King i Honda (obsługa w całej Europie), Fox Networks w USA i IKEA na wielu rynkach.

Przed rozpoczęciem pracy w Vizeum spędziła ponad 14 lat w Omnicom, prowadząc badania konsumenckie i rozwój narzędzi medialnych.

WMediaCom jako globalny dyrektor ds. rozwoju i marketingu zastąpi Vincenta Rebeixa, który niedawno został mianowany dyrektorem operacyjnym MediaCom France. Jo Rigby będzie podlegać globalnemu dyrektorowi ds. operacyjnych agencji - Toby'emu Jennerowi.Oprócz współpracy z globalnym komitetem wykonawczym będzie współpracować z regionalnymi i lokalnymi liderami biznesu w całej sieci, aby pomóc w prowadzeniu i wspieraniu nowych działań biznesowych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+