Archiwum z dnia 2019.02.20
- 11:35 Transition Technologies zwiększy zatrudnienie do 2000 osób w 2019 r.
- 11:39 Jak aktywność fizyczna wpływa na depresję?
- 12:08 Rewolucja w branży retail – nowatorska aplikacja, która zmienia wystrój i wyposażenie sklepów
- 12:15 Alior Bank udostępnia przedsiębiorcom nowe rozwiązania na portalu Zafirmowani.pl
- 13:21 WIŚNIOWSKI na Bauen & Energie Wien 2019
- 13:52 Majonez Kielecki – uniwersalny dodatek do sałatek
- 14:09 Czy kolor oczu wpływa na ryzyko wystąpienia wad wzroku?
- 16:36 Polacy najchętniej kupiliby auto od Roberta Biedronia i Andrzeja Dudy
- 16:40 „Do What Moves You” – muzyczna kampania Bacardi
- 17:25 Ferie z Klockami w VIVO! Krosno
- 17:31 OnBoard Thing Kong poprowadzi komunikację MetLife w social mediach
- 17:56 Spotkanie z Superbohaterami w VIVO! Stalowa Wola
- 20:37 Mistrzyni KSW Karolina Kowalkiewicz ambasadorką Monster Energy
- 20:56 RMF FM liderem słuchalności w Trójmieście
- 20:57 TVN zrelacjonuje 25. galę rozdania Fryderyków
- 20:58 „Świat Wiedzy” liderem wśród pism popularnonaukowych, a „W Sieci Historii” - historycznych
- 21:00 Kubuś zachęca - „Rusz się z K!" (wideo)
- 21:00 Dawid Bednarski nowym kreatywnym w zespole Imagine Nation
- 21:15 Taneczny żywioł w reklamie Bacardí (wideo)
- 21:27 Ostateczne pożegnanie Netfliksa z Marvelem. Koniec serii "Jessica Jones" i "The Punisher"
- 21:29 W najbliższą sobotę startuje „Twoja twarz brzmi znajomo 11” (wideo)
- 21:29 Jacek Leśkow zamiast Krzysztofa Silickiego nowym dyrektorem NASK
- 21:29 mPTech na MWC 2019: nowe smartfony myPhone Prime 3, Prime 3 Lite i Fun 8
- 21:33 Canal+ odkoduje sobotni mecz Lecha Poznań z Legią Warszawa
- 21:35 Richard Dawkins zajmie się rozwojem europejskich stacji radiowych Bauer Media
- 21:35 Toyota chce więcej automatyzacji w marketingu i mniej kampanii w telewizji
- 21:35 „Wielki Krzysztof” w gdańskim ratuszu zostanie odrestaurowany
- 21:35 Co czwarty Polak chce pracować na emeryturze i nie zamierza wspierać bliskich
- 21:36 Polacy oczekują od władzy zajęcia się służbą zdrowia i rozdziałem Kościoła od państwa
- 21:36 NASK szuka agencji do kampanii o korzyściach z technologii cyfrowych, wyda na nią 10,5 mln zł
- 21:37 Coraz więcej stron w domenie .pl
- 21:37 „Newsweek” przygotował wydanie specjalne o fake newsach
- 21:37 Przed wyborami do europarlamentu Twitter poinformuje o kampaniach politycznych w serwisie
- 21:38 Kamil Kołak awansował w MediaCom Warszawa
- 21:39 Polskie studio Tango przygotowało reklamę brytyjskiego telekomu BT (wideo)
- 21:39 „Absentia 2” od 3 kwietnia w AXN (wideo)
- 21:39 Radosne dzieci z zespołem Downa i chorobami w kampanii okularów Muscat
- 21:40 Gdańscy naukowcy opracowali w pełni biodegradowalny materiał do produkcji sztućców. Z kukurydzy i mąki ziemniaczanej
- 21:40 Vision Express promuje „wielkie badanie wzroku” (wideo)
- 21:41 Marek Kamola i Sławomir Ziemski sprzedali 11,4 proc. akcji agencji ComPress
- 21:41 Amazon Studios planuje 30 premier filmowych rocznie
- 21:41 Twitch najchętniej wybierany przez fanów gier komputerowych
- 21:43 James Arellano globalnym szefem sprzedaży w Harbingers
- 21:43 Komisja kultury za rekompensatą dla mediów publicznych. Posłowie opozycji opuścili posiedzenie
- 21:43 Odgadywanie wykonawców muzycznych w promocji Coca-Coli (wideo)
- 21:44 Sylwia Gliwa reklamuje intensywne serum pod oczy Bioliq (wideo)
- 21:45 Rzeczniczka rządu Joanna Kopcińska i rzeczniczka PiS Beata Mazurek będą kandydować do europarlamentu
- 21:46 Jean-François Fallacher prezesem Orange Polska do 2022 roku
- 21:46 Google: Z fake newsami walczą algorytmy i ludzie
- 21:48 Katarzyna Kruszewska: z Saatchi&Saatchi IS do Scholz&Friends Warszawa
- 21:49 Tomasz Karolak ambasadorem akcji charytatywnej marki Wiśniowski
- 21:50 Adam Feder prowadzącym „Bez ograniczeń” w Superstacji. Nowa TV rezygnuje z „Federacji”
- 21:51 Agora otworzyła drugi lokal Papa Diego w Katowicach, pierwszy restauracyjny. Kolejne jeszcze w lutym
- 21:51 Złote Tarasy promują się hasłem „Always Switched On"
- 21:53 Od 4 marca 2019 roku cyfrowy dowód osobisty, będzie przerwa w składaniu wniosków
- 21:54 Katarzyna Nosowska „Dobrym Głosem dla firm” w akcji ING Banku Śląskiego
- 21:55 Mrucon Group i Agencja Reklamowa Axel wygrały przetarg na obsługę Enea Operator
- 21:55 „Pogromcy medycznych mitów” wiosenną nowością TVN Style. Format z BBC
- 21:55 Eleven Sports w ofercie kolejnych operatorów i IPTV
- 21:56 „Na pełnej” i „4Fun Tube” ramówkowymi nowościami 4Fun TV (wideo)
- 21:57 PFN zamieściła spot z pozdrowieniami dla jej prezesa od Chilijczyków. „Sami to nagrali, widocznie mnie polubili”
- 21:58 „Jaka to melodia?” z Norbim ma o 440 tys. widzów mniej niż z Janowskim
- 22:00 Jarosław Kaczyński zawiadomił prokuraturę o tekstach „Gazety Wyborczej”. Chce śledztwa z art. 212 Kodeksu karnego
- 22:05 TVP chce rozwijać anglojęzyczny kanał Poland IN. Wydłużenie godzin nadawania, obecność w USA
- 22:11 „Agent - Gwiazdy 4” od 27 lutego w TVN. „Bardzo fajna i zróżnicowana edycja”
- 22:11 Zmarł Cezary Mocek, uczestnik „Sanatorium miłości”. TVP1 pokaże pozostałe odcinki i wspomnienie o nim
- 22:44 Play wiosną uruchomi platformę Play Now TV. Ceny od 20 do 35 zł miesięcznie
- 22:55 Jacek Sobala pozwał Polskie Radio. „Domagam się przeprosin i należnych świadczeń”