NASK szuka agencji do kampanii o korzyściach z technologii cyfrowych, wyda na nią 10,5 mln zł

Naukowa i Akademicka Sieć Komputerowa - Instytut Badawczy planuje realizację kampanii edukacyjno-informacyjnych na rzecz upowszechniania korzyści z technologii cyfrowych. Na te działania przeznaczy ponad 10,5 mln zł netto.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
NASK szuka agencji do kampanii o korzyściach z technologii cyfrowych, wyda na nią 10,5 mln zł
Fot. Pixabay

NASK prowadzi przetarg, w którym zostanie wybrana agencja odpowiedzialna za przygotowanie i przeprowadzenie zaplanowanych działań.

Zwycięska firma zajmie się przygotowaniem strategii, koncepcji kreatywnej oraz realizacją kampanii edukacyjno-informacyjnych na rzecz upowszechniania korzyści z technologii cyfrowych w ramach projektu pt. „Kampanie edukacyjno-informacyjne” (Akronim KEI). Będzie pracować dla NASK od momentu podpisania umowy do końca grudnia 2020 roku.

Warunkiem udziału w przetargu, który trwa do 22 marca br. jest wpłata 50 tys. zł wadium. Budżet kampanii wynosi ponad 10,5 mln zł netto.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max