Archiwum z dnia 2019.04.11
- 09:43 Dzięki Grupie PGE powstają kolejne "lasy pełne energii"
- 10:11 Stolarka smart, czyli zaprogramowany komfort
- 13:50 Moonlit inwestuje w technologie do gier
- 15:04 On Board Think Kong obsługuje Związek Producentów Cukru
- 15:24 Novo Nordisk z kampanią „Otyłość kontra zdrowie"
- 15:43 Promedica Care nowym klientem Clue PR
- 16:02 Mikołaj Pertek na czele Fibaro w Europie Centralnej
- 16:34 Anna Lentowicz w zespole 24/7Communication
- 16:53 Popularność filozofii zero waste w Polsce rośnie, ale powoli
- 16:55 Z Frisco.pl i Martyną Wojciechowską pomożesz potrzebującym
- 17:50 Cohn&Wolfe poprowadzi działania employer brandingowe dla firmy Paragona
- 18:04 Które urządzenia AGD doceniamy w domu najbardziej?
- 18:23 Nadciąga ewolucja w medycynie
- 18:24 Coraz więcej otyłych Polaków. Medicus Clinic rusza z chirurgicznym leczeniem otyłości
- 19:00 Zmiany w „Tinie”: więcej działów, przejrzysty layout
- 19:49 LoveBrands Relations zmienia strukturę: pięć nowych działów
- 19:55 Rafał Plater-Zyberk: z Grupy Radiowej Agory do Green Media PR
- 20:18 TicketCo nowym klientem Arskom
- 21:42 Vodafone ruszył z globalnym przetargiem mediowym
- 21:59 Anna Czajkowska, Agata Jankowska, Magda Malicka i Maciej Niemojewski w Kukbuk.pl
- 22:07 Shell z konkursem dla warsztatów samochodowych. Akcję wspiera kierowca rajdowy Michał Kościuszko
- 22:10 Mitsubishi wprowadza system DDH. Samochód będzie dostarczał energię elektryczną do domu
- 22:10 Dorota Piekarska: z Leo Burnett do VMLY&R
- 22:19 „Deep State 2”, „Dowód niewinności” i „Mentalista 2” w maju w FOX
- 22:20 Byli pracownicy Apple i Warner Bros otwierają swoją firmę Media Musketeers
- 22:22 Infinity Media zajmie się kampanią polskich jabłek w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. „Siła smaku, witamin i kolorów - poznaj jakość jabłek z Europy”
- 22:25 Oppo zapowiada smartfona 5G - Reno 5G
- 22:30 Telegraficzna historia keczupu w kampanii Heinz. 150. rocznica wprowadzenia marki na rynek
- 22:31 Michał Sobiło uruchamia agencję doradczą Icon Strategies
- 22:31 TVN Style liderem oglądalności, HGTV wyprzedziło Polsat Play
- 22:31 Volvo pokazało Volvo PV36 z 1935 r.
- 22:33 „Sanatorium miłości”, „Rolnik szuka żony”, finał „Dance, Dance, Dance” i benefis Szaranowicza w świątecznej ofercie TVP
- 22:35 Polskie projekty docenione na SABRE Awards EMEA 2019
- 22:35 Hulu pokaże serial "Przeboje i podboje" Zoë Kravitz
- 22:35 VOX FM z akcją „Pierwsza zmiana w formie od rana”. Prowadzi ją Robert Burneika (wideo)
- 22:36 Arena Media zajmie się obsługą mediową butików Hermès Paris
- 22:37 A80 - nowy smartfon Samsunga z serii Galaxy A (wideo)
- 22:38 endorfina events odświeża identyfikację wizualną, claim "making stories"
- 22:38 Canon: nowa lustrzanka z odchylanym ekranem EOS 250D za 3419,99 zł (wideo)
- 22:39 SwipBox postawił swój największy automat w Polsce w sklepie Carrefour
- 22:39 Samsung: nowa rodzina smartfonów Galaxy A oficjalnie (wideo)
- 22:39 Winona Ryder, Zoe Kazan i John Turturro zagrają w serialu "Spisek przeciwko Ameryce"
- 22:39 120 tys. zł z trzeciej edycji Charytatywnego Bloku Reklamowego. Fundusze dla dzieci z wadami słuchu
- 22:40 Zmarła Lidia Maj-Olbrycht, wieloletnia dziennikarka Radia Eska
- 22:41 Mirinda w dwóch nowych smakach
- 22:41 Dokument „Egipt: Wyprawa w nieznane” w Discovery Channel
- 22:42 Uber wystartuje na giełdzie w maju 2019 roku. Chce od inwestorów 10 mld dolarów
- 22:42 "Hawkeye" - nowy serial Disneya. Zagra Jeremy Renner
- 22:43 Drony od Google Wing dostarczają przesyłki w Australii
- 22:44 Szef Xiaomi odbierze rekordową nagrodę miliarda dolarów. Zostanie przeznaczona na cele charytatywne
- 22:45 Damian Ziąber za Marka Barana dyrektorem biura komunikacji korporacyjnej Grupy PZU
- 22:45 YouTube szykuje interaktywne filmy. Widzowie zdecydują o losach bohaterów
- 22:46 „Krytyka Polityczna” zebrała 35,6 tys. zł na wydanie nowego numeru
- 22:46 Bank Gospodarstwa Krajowego szuka agencji do realizacji eventów
- 22:46 Tracey Barber global CMO w Havas Creative
- 22:47 Trzeci sezon serialu „Opowieść podręcznej” w HBO GO (wideo)
- 22:48 Ipsos zrealizuje dla TVP, TVN i Polsatu exit poll przy wyborach do europarlamentu - ankiety przed 845 lokalami wyborczymi
- 22:48 Orlen chce kupić 100 proc. akcji Ruchu. Obajtek: finalizacja oferty zależy od decyzji wierzycieli
- 22:49 Play wypłaci w maju po 1,45 zł dywidendy na akcję
- 22:49 Redakcja Money.pl po raz pierwszy wręczy wyróżnienia liderom gospodarki
- 22:50 IDC: Przyszłość to serwisy OTT, muzyka tworzona przez sztuczną inteligencję i blockchain w reklamie
- 22:50 Kasia Kowalska zagra koncert akustyczny „MTV Unplugged”
- 22:51 Oto pełen zwiastun filmu "Król lew". Donald Glover jest królem lwem
- 22:52 Marcin Prokop myje okna w reklamie ubezpieczenia na życie od Warty (wideo)
- 22:53 AT&T zamierza sprzedać HBO Europe? Szef WarnerMedia dementuje
- 22:54 Advertigo sprzedaje wydawcy „Pixela” prawa do miesięcznika „PSX Extreme”, zachowa serwis PPE.pl
- 23:00 EBOR zainteresowany kupnem obligacji Cyfrowego Polsatu, podpisano umowę ramową
- 23:01 Turcja, USA, Kanada, Ukraina, Wielka Brytania, Hiszpania i Gruzja wśród krajów zainteresowanym zakupem licencji do „Sanatorium miłości”
- 23:03 Agnieszka Wicher-Szczesna i Maciej Klepacki w zarządzie Edipresse Polska
- 23:09 OLX szykuje z Frontier Car Group platformę skupującą używane auta
- 23:20 Łukasz Palkowski reżyseruje „Żmijowisko” dla Canal+
- 23:23 „Fakty” liderem oglądalności w I kwartale, „Wydarzenia” z największym spadkiem
- 23:25 Dariusz Andrian w kadrze zarządzającej VMLY&R w regionie EMEA, Polska jednym z centrów kompetencji
- 23:33 Michał Kozicki rezygnuje z kierowania HBO Polska, zamiast nowego prezesa Michał Walewski jako office head
- 23:44 Jedynka z najniższą słuchalnością w historii. Duże wzrosty RMF FM i Wawy
- 23:55 TVP i Nielsen podpisały umowę na realizację badań oglądalności