Cohn&Wolfe poprowadzi działania employer brandingowe dla firmy Paragona

Agencja Cohn&Wolfe przeprowadzi kampanię employer brandingową dla firmy Paragona, zajmującej się rekrutacją dla sektora medycznego.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Cohn&Wolfe poprowadzi działania employer brandingowe dla firmy Paragona
fot. Shutterstock.com

Do zadań agencji należy opracowanie strategii i wdrożenie kampanii employer branding, której celem jest pozyskanie specjalistów medycyny rodzinnej do pracy w placówkach National Health Service (NHS) w Wielkiej Brytanii. Jest to pierwszy etap kilkuletniego projektu, w ramach którego na zlecenie NHS Paragona rekrutuje kilka tysięcy lekarzy rodzinnych.

Za korodynację projektu oraz współpracę z klientem i agencjami partnerskimi w Polsce i za granicą odpowiada zespół raportujący do Izabeli Wejcht, dyrektora w Cohn&Wolfe.

Akcja obejmie osiem europejskich rynków. W komunikacji wykorzystane zostaną narzędzia public relations, BTL, social media. Zakupem mediów zajmie się Mindshare, kreacją Grey Group Poland (spółki z grupy WPP).

Klient został pozyskany w drodze przetargu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"