Infinity Media zajmie się kampanią polskich jabłek w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. „Siła smaku, witamin i kolorów - poznaj jakość jabłek z Europy”

Dom mediowy Infinity Media zajmie się realizacją kampanii informacyjno-promocyjnej „Siła smaku, witamin i kolorów - poznaj jakość jabłek z Europy” na rynku Zjednoczonych Emiratów Arabskich. To efekt wygranego przetargu prowadzonego przez Stowarzyszenie Polskich Dystrybutorów Owoców i Warzyw „Unia Owocowa” oraz Związek Sadowników Rzeczypospolitej Polskiej.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Infinity Media zajmie się kampanią polskich jabłek w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. „Siła smaku, witamin i kolorów - poznaj jakość jabłek z Europy”
PAP / Marcin Bielecki<!-- 1.1553s -->

Kampania ma na celu promocję europejskich jabłek na rynku Zjednoczonych Emiratów Arabskich oraz pośrednio, biorąc pod uwagę reeksportowy charakter rynku ZEA, w innych krajach arabskich i azjatyckich. Jej hasłem jest „Siła smaku, witamin i kolorów - poznaj jakość jabłek z Europy”, a sloganem wspierającym „Ugryź jabłka z Europy – poznaj jakość i smak!”.

Strategia komunikacji jest oparta na trzech kierunkach działania: informacyjnym, angażowaniu i oddziaływaniu oraz utrwaleniu przekazu w świadomości odbiorców. Działania promocyjne będą skierowane do dwóch grup - konsumentów oraz klienta biznesowego.

Podstawowym narzędziem działań B2B ma być udział w największych targach i konferencjach w regionie (SIAL Middle East, WOP Dubai, Gulfood), a także spotkania z potencjalnymi partnerami biznesowymi. Działania promocyjne skierowane do konsumentów będą skoncentrowane wokół profili w mediach społecznościowych, strony internetowej, reklamie w prasie czy outdoorze. Dodatkowo, zostaną przeprowadzone akcje happeningowe i akcje promocyjne.

Infinity Media jest zaangażowane w całościowe działania promocyjne i organizacyjne dwuletniego projektu „Siła smaku, witamin i kolorów - poznaj jakość jabłek z Europy”.  Agencja ta była jedyną, która brała udział w prowadzonym przez Stowarzyszenie Polskich Dystrybutorów Owoców i Warzyw „Unia Owocowa” oraz Związek Sadowników Rzeczypospolitej Polskiej przetargu.

Przed rokiem polskie jabłka promowane były w Egipcie i Algierii – działania reklamowe realizowały wówczas agencje Partner of Promotion i Global Marketing Connection INC.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu