Archiwum z dnia 2019.04.24
- 02:24 Krzysztof Dąbrowa specjalistą PR w ContentHouse
- 09:09 Trzecie urodziny serwisu Assistance.tv
- 12:01 Minimalizowanie ryzyk fuzji i przejęć zacznij od IT
- 12:33 Sprytne patenty na sprzątanie z Janem
- 13:10 Beko zostało sponsorem Mistrzostw Europy w League of Legends
- 14:32 Jazz na Odrą z zespołem The Cuban Latin Jazz w Sky Tower
- 15:53 Beko partnerem i sponsorem Mistrzostw Europy w League of Legends
- 16:41 Q&A Communications dla centrum handlowego Posnania
- 21:22 Hand Made wesprze debiut rynkowy nowych produktów Amway
- 21:37 Play zaprasza klientów JuniorBox i Mix do wiosennego konkursu
- 22:00 Polskie Radio wesprze akcję pomocy mieszkańcom Wenezueli
- 22:11 Coca-Cola z ekologiczną kampanią "Wszystkie ręce na pokład"
- 22:13 Bonnier Business Polska uruchomił porównywarkę ubezpieczeń turystycznych
- 22:25 EastSideCapital zmienia się w Falcon Games, wchodzi na rynek gamingowy
- 22:32 Kody na darmowy internet od Play przy zakupie Coca-Coli, Fanty i Sprite
- 22:33 Adidas przez kolejne 11 lat będzie sponsorem Realu Madryt
- 22:33 TikTok wprowadza nowe formaty reklamowe. Wśród nich Infeed native content, hashtag challenge i brand lenses
- 22:33 Erox HD i Eroxxx HD w UPC Polska
- 22:35 Zmarł Stanisław Jędryka, reżyser seriali „Do przerwy 0:1”, „Wakacje z duchami” i „Stawiam na Tolka Banana”
- 22:36 Danone poszerza ofertę Actimela o wariant bez cukru
- 22:36 Novartis ruszył z globalnym przetargiem mediowym
- 22:37 Starachowice także będą miały własny butelkomat
- 22:37 Ekologiczne tekstylia w sklepach Lidla
- 22:37 Marta Wałdoch rzeczniczką City Handlowego, Dorota Szostek-Rustecka przechodzi do Fundacji Kronenberga
- 22:37 Jennifer Lopez i Owen Wilson w komedii "Marry Me"
- 22:38 Robert Kubica w reklamie loterii Orlenu. W puli nagrody za 56,6 mln zł
- 22:38 Kiełbasy Morlińskie mierzą się z Karkami w nowej kampanii (wideo)
- 22:39 Marta Krzemińska wraca do zespołu agencji Peppermint powered by Quad
- 22:40 Abigail Disney krytykuje ponad 65 mln dolarów pensji Boba Igera. „To szaleństwo”
- 22:41 Młodzi Polacy nie rozstają się ze smartfonami, jednocześnie boją się cyberprzestępczości
- 22:42 John Pinette nowym szefem komunikacji Facebooka, Jennifer Newstead pokieruje działem prawnym
- 22:42 Publicis zachęca do wpłat na odbudowę Notre Dame
- 22:42 Bauer Media Group chce kupić francuski magazyn telewizyjny „Télécâble Sat Hebdo”
- 22:43 Elon Musk zapowiada flotę autonomicznych taksówek. Milion pojazdów w 2020 roku
- 22:43 IKEA delikatnie modyfikuje logo
- 22:44 „Motor” i „Auto-Moto” liderami sprzedaży (dane za luty)
- 22:44 „What/If” od 24 maja w Netflixie. W roli głównej Renée Zellweger
- 22:44 Will Smith w filmie "Gemini Man". Premiera w październiku (wideo)
- 22:44 Radiozet.pl z serwisem na eurowybory
- 22:45 The Dust grę mobilną na podstawie powieści Jacka Piekary przygotuje wspólnie z T-Bull
- 22:46 Merlin Group pożycza 4,5 mln zł od firmy szefa swojej rady nadzorczej
- 22:47 Polsat liderem, TVN wyprzedził TVP1 i TVP2. „M jak miłość” hitem
- 22:47 Tidal, HBO GO lub Ipla Polsat Sport Premium w abonamencie w Plusie za 70 zł miesięcznie
- 22:47 Snapchat z rosnącymi przychodami i malejącą stratą. Ma 190 mln użytkowników
- 22:47 HBO pokaże serial "Avenue 5". Hugh Laurie leci w kosmos
- 22:49 13 agencji chce realizować w internecie kampanię promującą piątkę Kaczyńskiego
- 22:49 eBay: rośnie przychód, zysk i liczba kupujących
- 22:49 Bezrobocie w Polsce już poniżej 6 proc.
- 22:50 Ewa Rykaczewska, Piotr Piaszczyk i Robert Pstrokoński za Michała M. Lisieckiego w zarządzie PMPG Polskie Media
- 22:50 UM w przetargu broni obsługi mediowej PZU
- 22:51 ATM Grupa zamierza wypłacić 18,55 mln zł dywidendy
- 22:52 Polskie Radio 24 na Twitterze o politykach PO: dziady kalwaryjskie, pluskwy
- 22:53 „Pani” w majowym numerze świętuje 30-lecie na rynku
- 22:55 Twitter ze wzrostem wpływów i zysku, ma 330 mln użytkowników. Donald Trump zarzucił serwisowi dyskryminację
- 22:56 „Szansa na sukces. Opole 2019” hitem TVP2
- 22:58 KNF zezwoliła Billon Solutions na wydanie e-pieniądza. Szefem spółki Wojciech Kostrzewa
- 23:05 CD Projekt chce wypłacić 100,9 mln zł w dywidendzie, nie przyjmie stałej polityki dywidendowej
- 23:09 Polsat wygrał walkę o widza w Wielkanoc. „Rolnik szuka żony” ratingowym hitem
- 23:11 1,88 mln widzów „Dance, dance, dance”. „Dwie wersje ogłoszenia wyników, to decyzja właściciela formatu"
- 23:11 Dzienniki w internecie: „Super Express” przed „Faktem”, „Przegląd Sportowy” i „Puls Biznesu” przyciągają na najdłużej
- 23:44 Rada Mediów Narodowych ma wybrać nowe osoby do zarządów Telewizji Polskiej i Radia Kraków