Trzecie urodziny serwisu Assistance.tv

Mondial Assistance już trzy lata temu uruchomił finansowo-ubezpieczeniową stronę internetową www.assistance.tv . Skierowana jest do ludzi z branży finansowo-ubezpieczeniowej, czyli pracowników banków, ubezpieczycieli, brokerów ubezpieczeniowych oraz agentów, którzy znajdą w niej m.in. materiały wideo oraz teksty o rynku ubezpieczeń, usługach assistance, produktach oraz relacje z wielu wydarzeń branżowych. - Przy budowie strony skupiliśmy się przede wszystkim na tym, aby kontent był jak najbardziej czytelny i atrakcyjny. Układ graficzny sprawia, że witryna jest bardzo przejrzysta. Liczba wejść na assistance.tv przechodzi nasze oczekiwania, a duży nacisk na format wideo okazał się dobrą decyzją. Interfejs pozwala na proste poruszanie się po stronie na urządzeniach stacjonarnych i zwłaszcza mobilnych, bo tak dziś konsumujemy większość treści publikowanych w sieci.. Z miesiąca na miesiąc rośnie ilość naszych użytkowników – mówi Piotr Ruszowski, dyrektor sprzedaży i marketingu w Mondial Assistance. Charakterystyka użytkownika Z analiz, jakie prowadzimy wynika, że równie często do assistance.tv zaglądają kobiety, jak i mężczyźni. Tak jak się spodziewaliśmy, najczęściej odwiedzają nas osoby relatywnie młode, otwarte na tego rodzaju media. Co drugi użytkownik ma mniej niż 44 lata. - Osoby zainteresowane tematyką, którą poruszamy, to w większości osoby młode. Ponad 36 proc. jest w wieku 25-34 lat, prawie 23 proc. ma 35-44 lat. Pozytywny odbiór materiałów, które skierowane są m.in. do pracowników banków czy ubezpieczycieli, daje nam motywację do dalszej pracy i pokazuje, że ludzie sektora finansowego chętnie konsumują treści z nowych mediów tematycznych, gdzie materiały mają mocno merytoryczny charakter i dają pogłębioną analizę tego, na czym się skupiamy w życiu zawodowym – dodaje Piotr Ruszowski. Plany na przyszłość - Tworząc stronę assistance.tv podjęliśmy się bardzo trudnego zadania, ale wiemy, że było warto. W kolejnym roku, wspólnie z całą redakcją, w której pracują sprawdzeni dziennikarze, operatorzy i graficy, z wieloletnim doświadczeniem, będziemy wkładać jeszcze więcej starań, aby rozwijać się i utrzymać osiągniętą już pozycję. Zależy nam, aby w sposób interesujący, niestandardowy, a zarazem dostępny, przekazywać poruszane przez nas tematy. Niezmiernie cieszy nas fakt, że skupiliśmy wokół siebie branżę ubezpieczeniowo-finansową i za pośrednictwem ekspertów przejrzyście przekazujemy informacje dotyczące naszej branży – mówi Piotr Ruszowski. Z treścią strony można zapoznać się pod adresem: http://www.assistance.tv/  

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:
grafika

Grupa Mondial Assistance: interwencja co 2 sekundy w każdym miejscu świata Jesteśmy międzynarodowym liderem rynku assistance, ubezpieczeń turystycznych i osobistej opieki. Z usług Grupy, świadczonych na wszystkich kontynentach, korzysta 250 milionów ludzi, tj. 4% światowej populacji. To część naszego know-how, które uzupełnia doświadczenie z ponad 10 lat istnienia w Polsce. Od lat pracujemy na sukces wielu znanych Ci firm – również tych największych. www.mondial-assistance.pl  

Mondial Assistance press box

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"