Działania komunikacyjne będą prowadzone m.in. w telewizji i internecie, w tym w serwisach społecznościowych.
- Atutem marki Morliny jest duży wybór produktów przeznaczonych do grillowania. W tym sezonie do popularnych i smacznych kiełbas dołączyła karkówka. Nawiązując do dotychczasowego, podszytego humorem formatu stworzyliśmy kreację, w której prawdziwi twardziele w osobie Kiełbas Morlińskich muszą zmierzyć się z Karkami - powiedziała Katarzyna Rokosz, account supervisor z agencji Publicis Poland.
Na potrzeby kampanii agencja Publicis przygotowała dwie wersje spotu 30 i 15 sekundowy skrót, emitowane w kanałach należących do stacji TVP i TVN.
Po stronie agencji przy przygotowaniu kampanii pracowali: Katarzyna Rokosz (account supervisor), Adam Miecznikowski (chief strategy officer), Łukasz Worobiej (senior strategic planner), Paweł Merecz (chief creative officer), Damian Cendrowicz (senior art director), Joanna Jezierska (senior copywriter). Produkcją zajęło się studio animacji Human Ark. Reżyserem jest Wojtek Wawszczyk.

W jednej z ostatnich kampanii, realizowanej w marcu br., marka Morliny promowała nowe w ofercie kiełbaski Franki.











