Archiwum z dnia 2019.05.13
- 13:25 Akuku! Owocuje zaskoczeniem w majowej kampanii reklamowej
- 13:26 Surgical Broadcast w Światowym Centrum Słuchu
- 13:44 Kino TV w otwartym oknie UPC Polska
- 14:52 magnifiCo marketing&PR consultants odpowiada za komunikację Galerii Młociny
- 17:53 Innowacje w branży przemysłowej
- 18:56 Prezenty komunijne – przegląd trendów
- 20:21 Sprzedaż tabletów w dół o 5 proc. w I kw. Apple przed Samsungiem i Huawei
- 20:27 Amazon i Google łeb w łeb na rynku inteligentnych głośników
- 20:29 Android: Oreo liderem, ponad 10 proc. dla Pie
- 21:05 „Życie na Gorąco” najchętniej kupowane. „Na Żywo” najbardziej w dół
- 21:41 Sześć firm zainteresowanych częstotliwością w Ełku
- 22:00 Burger King w reklamie przeciw upiornym clownom i urodzinom w McDonald's
- 22:21 Reklama telewizyjna w kwietniu warta 2,87 mld zł. Wyemitowano 2,99 mln spotów
- 22:22 "Avengers: Koniec gry" dalej hitem. Detektyw Pikachu bez szans
- 22:22 Cool Kids Of Death, Daria Zawiałow i Hania Rani na Open'er Festival 2019
- 22:25 Za 515 mln euro Orange przejmuje SecureLink, firmę oferującą systemy cyberbezpieczeństwa
- 22:29 Anglojęzyczna audycja Radia Gdańsk do słuchania także w internecie
- 22:30 Ewa Przytulska w global account director agencji Streetcom. Monika Nurzyńska global e-comemerce manager
- 22:30 Niemcy testują elektryczną autostradę dla ciężarówek
- 22:32 Grupa Sare ze wzrostem wpływów o 40 proc. i 360 tys. zł straty netto
- 22:33 Abonenci HBO GO z kartą Marstercard obejrzą finał "Gry o tron" w Multikinach
- 22:36 Facebook pozywa firmę analityczną Rankwave. Chce wiedzieć co robi z danymi użytkowników
- 22:39 Haitong Bank rekomenduje kupno akcji Wirtualnej Polski, cena docelowa w górę
- 22:40 Właściciel ZPR Media: „Super Express” nie naruszył żadnych norm, dzieci premiera wiedziały wcześniej o adopcji
- 22:40 Koniec serialu "Power"
- 22:40 Joanna Bancerowska rzeczniczką prasową Narodowego Centrum Kultury
- 22:41 Zdjęcia polskich dzieci "lądują" w sieci niemal 100 razy rocznie. Wrzucają je rodzice
- 22:41 Louis Vuitton szykuje torebki z elastycznymi ekranami. Cena nie mniej niż tysiąc dolarów
- 22:42 Cheetos z loterią i kampanią "Fashionista 2.0"
- 22:43 Wraca "Beverly Hills 90210" (wideo)
- 22:43 Ruszyła sprzedaż biletów na 56. Krajowy Festiwal Polskiej Piosenki w Opolu
- 22:43 Z podzielonej płatności VAT korzystają tylko największe firmy. Większość przedsiębiorstw obawia się zachwiania płynności finansowej
- 22:44 Lighthouse hubem Huawei Enterprise w regionie CEE & Nordic
- 22:44 „Takie to ten” w spocie promującym lody w sklepach Żabka (wideo)
- 22:44 Cersanit klientem Garden of Words
- 22:44 Deloitte przejął holenderską agencję reklamową Pervorm
- 22:44 Rusza konkurs UPC Polska „Think Big”, nagrody dla innowacyjnych przedsiębiorców
- 22:45 TVN24 zdecydowanym liderem w kwietniu. Telewizja wPolsce.pl zyskała najwięcej
- 22:45 Związki zawodowe grożą strajkiem w polskim Amazonie. Chcą podwyżki wynagrodzeń i lepszych warunków pracy
- 22:45 Zespół prokuratorów przeanalizuje wydarzenia w „Tylko nie mów nikomu”. Propozycje zaostrzenia kar za pedofilię
- 22:46 Uber ze słabym debiutem na Wall Street. Akcje w dół o 7,62 procent
- 22:46 Nagrody Dziennikarzy Małopolski: Grand Prix dla Janusza Schwertnera, nagrody dla reporterów Onetu i TVN
- 22:47 DDOB będzie sprawdzać bazy fanów influencerów, na początek Macademian Girl
- 22:47 Meryl Streep w serialu "Wielkie kłamstewka"
- 22:47 „Pszczółka Maja” od 1 czerwca w Polsat JimJam
- 22:49 30-lecie „Gazety Wyborczej”. Jarosław Kurski: Nigdy nie była tak potrzebna, jak dzisiaj
- 22:49 PGE zapłaci przez trzy lata 36 mln zł za sponsoring tytularny klubu siatkarskiego Skra Bełchatów
- 22:50 Tomasz Piątek o krytyce książki nt. Mateusza Morawieckiego: to pokazuje strach, który ogarnął opisane osoby
- 22:51 W „Big Brotherze” pokazano aktualne wyniki na nominowanych przed zakończeniem głosowania widzów
- 22:53 2,72 mln widzów „Wiadomości” z debiutem nowego studia i oprawy
- 22:55 Biedronka nie będzie omijać zakazu handlu w niedziele, instalując maszyny paczkowe
- 22:56 RMF FM w I kwartale br. zarobiło na reklamach ponad dwa razy tyle co Radio ZET (Top10)
- 23:00 Przed eurowyborami polskie partie wydały 18 tys. złotych na reklamy w Google. Koncern udostępnia statystyki
- 23:11 HFPC broni Doroty Nygren z IAR. „Działania dziennikarzy powinny być wolne od nacisków, kontroli, niepotrzebnej ingerencji”
- 23:19 Zdrada tajemnic o byłym pracodawcy w przypadku rzecznika prasowego to zawodowe samobójstwo (opinie)
- 23:33 „Super Express” oskarżany o współpracę z kancelarią premiera ws. adopcji dzieci. „Publikacja to samodzielna decyzja redakcji”
- 23:44 Film „Tylko nie mów nikomu” hitem w internecie. Ponad 14 mln wyświetleń, zapowiedź współpracy z Netfliksem
- 23:55 „Wiadomości” częściowo na stojąco, animacje ze słupkami sondażowymi i śmigłowcem. „Studio stało się estradą” (wideo)