2,72 mln widzów „Wiadomości” z debiutem nowego studia i oprawy

Pierwsze wydanie „Wiadomości” z nowego studia i w nowej oprawie, pokazane w niedzielę o godz. 19.30 w TVP1 i TVP Info, oglądało średnio 2,72 mln widzów - wynika z najnowszych danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

W niedzielę, 12 maja o godz. 19.30 dziennik Telewizji Polskiej „Wiadomości” po raz pierwszy został nadany z nowego studia. Serwis zyskał również nową scenografię, a także odświeżoną oprawę wizualno-muzyczną.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/nowa-odslona-wiadomosci-drogie-efekciarstwo-rodem-z-rozrywki,7171074820442241a ##

Średnia widownia tego wydania dziennika na antenie TVP1 i TVP Info wyniosła 2,72 mln osób. Przełożyło się to na 18,30 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 10,61 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 13,48 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.

Na antenie Jedynki „Wiadomości” oglądało 2,22 mln osób, co dało tej stacji odpowiednio 14,95 proc., 8,76 proc. i 11,32 proc. udziału. Z kolei na antenie TVP Info serwis miał średnio 498 tys. osób, co dało tej stacji odpowiednio 3,35 proc., 1,85 proc. i 2,16 proc. udziału.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/tylko-nie-mow-nikomu-film-online-tomasz-sekielski-dziennikarze-rzetelny-i-wstrzasajacy-internet-lepszym-kanale-dystrybucji-od-tv,7171074916317313a ##

Przynajmniej przez 1 minutę audycję w TVP1 obejrzało 4,20 mln osób w grupie 4+, a w TVP Info - 909 tys. widzów (w 16-49 było to odpowiednio 926 tys. i 167 tys., a w 16-59 - 1,79 mln i 310 tys.).

grafika

Remont nowego studia „Wiadomości” rozpoczął się w połowie lipca ub.r. Od tego czasu główne wydanie serwisu telewizyjnej Jedynki jest nadawane ze studia zajmowanego przez „Panoramę”.

- To jest rewolucyjna zmiana scenografii studia oraz oprawy graficznej i muzycznej naszego sztandarowego programu informacyjnego. W ostatnim czasie zmodyfikowaliśmy formułę „Wiadomości”, w której zdynamizowaliśmy sposób przedstawiania newsów, a także zwiększyliśmy częstotliwość łączeń na żywo z naszymi reporterami z miejsc w których dzieją się najważniejsze wydarzenia w Polsce i na świecie. Teraz do tego dodajemy supernowoczesne studio oraz supernowoczesne technologie graficzne - kilka dni temu mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Jarosław Olechowski, dyrektor Telewizyjnej Agencji Informacyjnej. - Nowe studio „Wiadomości” to nasz kolejny krok w kierunku odbudowy siły i prestiżu Telewizji Polskiej - dodaje.

Na stałe w każdym wydaniu „Wiadomości” wykorzystywane są technologie: Virtual Window oraz Augmented Reality.

Nową oprawę głównego wydania wieczornego serwisu informacyjnego TVP1 przygotowała firma Platige Image. Odpowiada także za jej wdrożenie i serwisowanie.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online