Archiwum z dnia 2019.05.21
- 01:33 Ruszyły konkursy w 34 miastach na emisję cyfrową w DAB+. Nadawcy komercyjni sceptyczni
- 10:00 Finał Ekstraklasa Games i mistrzowskie promocje w Media Expert!
- 10:08 Bateria nablatowa w nowoczesnym salonie łazienkowym
- 10:16 "Bezpieczeństwo bez granic" - polska i niemiecka policja o poprawie bezpieczeństwa domów i mieszkań
- 10:32 Sezon plenerowy? Czas start!
- 11:59 Grape Up planuje rozwój dzięki cyfrowej transformacji w telekomunikacji
- 13:40 Styl życia a zdrowie naszej wątroby
- 14:04 Zdrowie w jelitach - zadbaj o "centrum dowodzenia" organizmu
- 14:13 Znowu jesteś niewyspany? Zrezygnuj z kolejnej kawy i znajdź przyczynę!
- 14:21 Zdrowotne konsekwencje smogu teraz i w przyszłości
- 15:48 Opiekun – zawód jutra
- 16:50 Nagroda Superbrands dla Jana Niezbędnego!
- 19:11 Edukacyjna seria "Konopie Są Dobre!" na YouTube
- 19:17 Stena Recycling i Volvo razem o recyklingu samochodów
- 20:00 Paweł Przybylski: z Deloitte Digital do Kamikaze
- 21:48 Orlen będzie sponsorował kolarzy torowych w przygotowaniach od igrzysk Tokio 2020
- 22:00 Anna Przybysz pokieruje działem szkoleń Icon Strategies
- 22:02 Kobiety karmiące piersią w miejscach publicznych w nowej reklamie Huawei
- 22:03 Rozśpiewany kwiecień na YouTube. Reklamy Blika i ING z Katarzyną Nosowską królują w serwisie
- 22:05 Wafelki Dare promowane cyklem eventów
- 22:05 27 pkt. proc. udziału przewagi RMF FM nad kolejną stacją w Aglomeracji Śląskiej. AntyRadio tuż za podium
- 22:06 Volkswagen w kampanii wykorzystuje aroma-marketing (wideo)
- 22:12 Ruszył proces TVP z Adamem Bodnarem ws. słów po śmierci Adamowicza. „Próba wywołania efektu mrożącego”
- 22:15 Stowarzyszenie Otwarte Klatki zachęca do weganizmu akcją "Bez spiny jem rośliny"
- 22:18 Samsung LCRG50 - monitor dla graczy za 999 zł
- 22:24 BBC w akcji „Change the Game” zwraca uwagę na siłę kobiet (wideo)
- 22:24 "F1 2019" - jest pierwszy trailer (wideo)
- 22:29 Bartosz Wdowiak, Ada Hertmann i Joanna Lenkowska w zespole V&P
- 22:30 Daniel Solený przygotował murale dla marki Pilsner Urquell
- 22:31 Dorota Szelągowska twarzą pralek Bosch
- 22:31 Słomiany wdowiec uczy się gotować w reklamie sprzętu Amica
- 22:32 Calvin Klein przeprasza za kobietę całującą się z wirtualną influencerką (wideo)
- 22:33 Open Gate Visual & Media odpowiada za social media InPostu
- 22:33 Leonardo DiCaprio jako Rick Dalton. W lipcu premiera "Pewnego razu... w Hollywood"
- 22:33 22 miliardy urządzeń podłączonych do internetu
- 22:34 Tymbark promuje napój H2Owoc
- 22:35 Serwis Wakacje.pl reklamuje się hasłem „Wiele pytań, wiele odpowiedzi”
- 22:36 Xiaomi z większymi wpływami i zyskiem. Przychody ze smartfonów w górę o 16 procent
- 22:37 Zalando prezentuje letnią kampanię i nową strategię biznesową
- 22:37 Nestlé ruszy w czerwcu z loterią promocyjną nawiązującą do "Króla Lwa", obsłuży ją Unique One
- 22:38 LG zapowiada własny procesor AI Chip. Układ ma usprawnić działanie inteligentnych urządzeń
- 22:39 Turniej Rolland Garros w kanałach Eurosportu. Z Paryża komentuje go Łukasz Przybyłowicz
- 22:39 Polsat pokaże 4 czerwca koncert „Polskę kocham” z ECS w Gdańsku
- 22:40 "Smak Beztroski" w reklamach Dan Cake
- 22:40 Port Centralny w Gdańsku z ostateczną koncepcją za 12 mld zł
- 22:41 Domy produkcyjne Artcore oraz FoszerSawicki łączą swoje struktury
- 22:42 Joshua Jackson i Reese Witherspoon w serialu "Little Fires Everywhere"
- 22:43 Poseł PiS po interwencji szefa policji usunął spot wyborczy, do którego zaangażowano policyjny śmigłowiec i antyterrorystów (wideo)
- 22:44 Mateusz Morawiecki z żoną pozwą „Gazetę Wyborczą” ws. tekstu o kupnie działki od Kościoła. Dziennikarz „GW”: podtrzymuję tezy
- 22:44 Agencje PR i największe polskie firmy ciągle słabo radzą sobie z RODO
- 22:45 Marcin Pery za Piotra Ejdysa CEO Gemiusa
- 22:45 Kamila Terpiał ze zleceniem od warszawskiego ratusza: 11 tys. zł za półtora miesiąca
- 22:46 HBO zapowiada trzeci sezon serialu "Westworld"
- 22:47 Finał Eurowizji stracił widzów. 1,62 mln oglądających występ „Tulii” w I półfinale
- 22:49 Ofeminin.pl w nowej wersji z Klubem Shoppingowym i kampanią „W naszej bajce dziewczyny trzymają się razem”
- 22:49 Od lipca program Rodzina 500+ obejmie wszystkie dzieci. Nie wpłynął na dzietność, ale ma korzystny wpływ na gospodarkę
- 22:50 Isobar Polska wyodrębnia zespół odpowiedzialny za business development
- 22:50 PMPG Polskie Media: wpływy wzrosły dzięki reklamom w „Do Rzeczy”, 1,3 mln zł straty
- 22:51 RMF FM nowym liderem słuchalności w Warszawie. Radio Wnet ma 0,8 proc. udziału w rynku
- 22:52 „Kuchenne rewolucje” najdroższe w czerwcu w TVN. Stacja obniża średnią cenę cennikową o 4,6 proc.
- 22:53 „Szansa na sukces. Opole 2019” hitem. TVP2 znokautowała konkurencję
- 22:55 Magdalena Ogórek pozwie Sok z Buraka za mem ze zmyśloną wypowiedzią o pedofilii wśród księży
- 22:56 „Taniec z Gwiazdami 9” oglądało 2,5 mln widzów. Polsat liderem, 39,09 mln zł z reklam
- 22:56 Michał Adamczyk poprowadzi debatę wyborczą w TVP1 i TVP Info: pięć bloków tematycznych, minuta na odpowiedź
- 22:57 Sprzedaż „Twojego Stylu” w I kwartale spadła o 35 tys. egz. W marcu liderem „Avanti”
- 22:59 WP Pilot testuje targetowane spoty w Telewizji WP. „Efektywność internetowa wkracza do tv linearnej”
- 23:02 2,22 mln widzów „Tylko nie mów nikomu” w TVN, 634 tys. osób obejrzało „Pedofilów” w TVP Info
- 23:05 UOKIK nadal bada kupno Multimedia Polska przez Vectrę. „Mam nadzieję, że proces ten w przeciągu kwartału zostanie zakończony”
- 23:22 Koniec współpracy Google z Huawei. „Może tak samo uderzyć w USA jak w chińską markę”
- 23:30 Jake Vision łączy się z firmą Doroty Kośmickiej-Gacke. Razem chcą produkować seriale premium i filmy
- 23:44 Wirtualna Polska walczy o reklamy z Facebookiem i Google, za granicą chce kupować liderów kategorii