Ofeminin.pl w nowej wersji z Klubem Shoppingowym i kampanią „W naszej bajce dziewczyny trzymają się razem”

Serwis dla kobiet Ofeminin.pl (należący do Ringier Axel Springer Polska) został uruchomiony w nowej odsłonie. W witrynie pojawiła się m.in. platforma e-commerce Klub Shoppingowy.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Ofeminin.pl w nowej wersji z Klubem Shoppingowym i kampanią „W naszej bajce dziewczyny trzymają się razem”

Ofeminin.pl zyskał nową szatę graficzną i system identyfikacji wizualnej, zaprojektowane przez Design Studio działające w strukturach Ringier Axel Springer Polska.

- Nowy znak jest bardzo prosty, konsekwentnie monoblokowy System identyfikacji zawiera ilustracje, ikony, kolaże i charakterystyczne duotony, które pozwalają marce budować rozpoznawalność w sposób elastyczny, dostosowany do wieloplatformowości sieci - opisuje Bartłomiej Kozłowski, szef Design Studio i dyrektor artystyczny Ringier Axel Springer Polska.

W ramach Ofeminin.pl uruchomiono platformę Klub Shoppingowy. - Biegłość młodych kobiet  w poruszaniu się online motywuje nas do proponowania coraz to nowych rozwiązań wydawniczych, dlatego wraz z nowym serwisem startuje Klub Shoppingowy. Unikalność tej platformy polega na budowaniu społeczności, która będzie miała  regularny dostęp do ofert w specjalnych cenach i limitowanych linii produktów - zapowiada Magdalena Ignatowicz, kierownik ds. rozwoju Ofeminin.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ofeminin-pl-martyna-wyrzykowska-nowa-redaktor-naczelna-magdalena-ignatowicz-menedzerem-ds-rozwoju,7171094759159937a ##

Kampania „W naszej bajce dziewczyny trzymają się razem”

Na Ofeminin.pl będzie publikowanych znacznie więcej społecznie zaangażowanych treści - nie tylko o modzie czy urodzie, lecz także o rozwoju zawodowym i osobistym kobiet. Pojawią się m.in. sylwetki inspirujących Polek i materiały o podróżach. Jeszcze w maju o kulisami swoich przyjaźni opowiedzą Ewa Chodakowska i Joanna Przetakiewicz, Red Lipstick Monster i Panna Joanna oraz Lara Gessler i Aleksandra Domańska.  

Nowej odsłonie serwisu towarzyszy kampania wizerunkowa pod hasłem „W naszej bajce dziewczyny trzymają się razem”. Występują w niej uwspółcześnione postacie z bajek - Kopciuszek, Roszpunka i Królewna Śnieżka, które razem mierzą się z problemami zamiast występować przeciwko sobie. Akcja będzie realizowana w internecie (m.in. w social media), prasie oraz radiu.

grafika

To pierwsze tak duże zmiany na Ofeminin.pl  w ciągu 8 lat działania serwisu. Przygotowano je m.in. w oparciu o badanie segmentacyjne kobiet w ramach projektu Women Power przeprowadzone przez Ringier Axel Springer Polska i agencję badawczą IQS. Z badania wynika, że aż co druga młoda Polka nie czuje wsparcia od innych kobiet, choć jednocześnie go poszukuje, ponadto jedynie 13 proc. kobiet chciałoby mieć za szefa inną kobietę.

- Mając rozległą wiedzę z naszych badań i znaczące dotarcie do kobiet chcemy budować rzeczywistość, w której kobiety są razem, a nie przeciwko sobie. Młode Polki to jedne z najbardziej wymagających internautek. Media konsumują wieloplatformowo, na rozmaitych nośnikach, nie bojąc się nowych rozwiązań wydawniczych. Dlatego zdecydowaliśmy się zmienić strategię i wprowadzić zmiany tak, by jeszcze lepiej odpowiadać na najsilniejsze potrzeby młodego pokolenia - komentuje Marta Badurek-Pietniczka, dyrektor wydawnicza segmentu Women & Lifestyle.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online