Archiwum z dnia 2019.06.11
- 11:43 OKNOPLAST podsumował 25 lat działalności i 270 inicjatyw w obszarze CSR
- 12:04 Łazienka w odsłonie eko
- 12:07 Nowa czekolada jakiej jeszcze nie było – Milka darkmilk!
- 12:12 Prawne i ekonomiczne uwarunkowania funkcjonowania fundacji – międzynarodowa konferencja naukowa na SGGW
- 12:43 Madkom i Edge One Solutions zainwestują w Akcelerator Inteligentnych Miast
- 13:15 Spot „Milionerów” TVN nagrodzony w konkursie Promax Global Excellence Awards 2019
- 13:31 Agnieszka Stelmaszczyk wraca do zarządzania Feno
- 14:55 Nowy Persil z technologią Deep Clean
- 15:31 5G bez Huawei się nie uda
- 15:34 Człowiek 2:0, czyli o tym, jak żyć długo i zdrowo we współczesnym świecie
- 17:16 Big Picture dla Maspex przy najnowszej kampanii marki Kotlin
- 17:49 Marcin Łukasik z Radia ZET uruchamia swój podcast „Tak słucham”
- 18:01 Nowe sekcje na stronie Banku Pekao
- 18:21 John Cena wystąpi w filmie "Szybcy i wściekli 9"
- 19:03 Nowości w płatnościach mobilnych mPay
- 19:34 Agencje Imagine Nation i Focus Event łączą się w ramach Focus Media Group
- 19:35 UNICEF Polska na Targach Warsaw Humanitarian Expo
- 20:19 Air France wycofuje jednorazowe plastikowe naczynia i sztućce
- 21:00 Własna kolekcja eko z LPP w konkursie „Responsible Fashion Awards”
- 21:50 Pierwszy sklep bezkasowy Take&GO w czerwcu w Poznaniu
- 22:00 Butelkomat w Krakowie zniknął, bo skończyły się pieniądze na jego utrzymanie
- 22:11 Katarzyna Bujakiewicz reklamuje torebki O bag
- 22:21 Premiera "Dying Light 2" wiosną 2020 r. Jest nowy zwiastun (wideo)
- 22:35 Polsat liderem, duży spadek TVN. „M jak miłość” i mecz Macedonia Północna-Polska hitami
- 22:36 Małgorzata Laube i Monika Szczepaniak awansują po restrukturyzacji w Stars
- 22:36 Pierwszy szwedzki serial HBO Europe „Gösta” od 1 lipca w HBO i HBO GO (wideo)
- 22:38 Lewiatan alarmuje: opłata od grubszych foliówek zaszkodzi biznesowi i środowisku
- 22:38 Michalina Olszańska-Rozbicka gwiazdą pierwszego numeru "Playboya" z nową naczelną
- 22:39 mBank wybrał agencję Solski Communications do obsługi PR w Polsce, Czechach i na Słowacji
- 22:39 McCann Worldgroup z trzema nagrodami na Polish Graphic Design Awards
- 22:39 Dokument „Apollo: droga na Księżyc” w National Geographic
- 22:40 Na Allegro będą zamieszczane ogłoszenia od klientów biznesowych Morizon.pl
- 22:40 „Życie na Gorąco” liderem sprzedaży w I kwartale, „Dobry Tydzień” stracił najwięcej
- 22:41 Taksówki w Londynie i Nowym Jorku reklamują kartę walutową z Kontem Jakże Osobistym w Alior Banku (wideo)
- 22:41 Działaczka na rzecz osób transseksualnych Paris Lees ambasadorką kosmetyków Pantene
- 22:42 Robert Górski i Mikołaj Cieślak na lodach reklamują podwójny pakiet internetowy w Orange na Kartę (wideo)
- 22:42 W Gdańsku powstał mural przeciw hejtowi, Wirtualna Polska partnerem
- 22:43 Jazda na rowerze i bieganie to ulubione sporty Polaków
- 22:44 Wonga z nową ofertą, Piotr Fronczewski reklamuje „pożyczanie na poziomie” (wideo)
- 22:45 „Duży Format” w „Gazecie Wyborczej” z nowym logo, zmniejszony o cztery strony
- 22:46 Natalia Laskowska dołączy do candIT Poland
- 22:46 Mail rzekomo z Urzędu Skarbowego może być groźnym wirusem
- 22:47 Piotr Chołdrych po trzech latach żegna się z Radiem Emaus
- 22:47 Microsoft zapowiada nową konsolę do gier. Rozdzielczość 8K, dysk SSD i technologia ray tracing
- 22:47 Paweł Murawski senior account managerem w Mobiem
- 22:48 Polska Press Grupa wydaje bezpłatny magazyn „Strona Kobiet” w regionie łódzkim
- 22:48 Apple kupuje startup Drive.ai zajmujący się autonomicznymi autami. Przejmie jego inżynierów
- 22:48 Sandra Bullock zrobi serial dla Amazona inspirowany jej studenckimi latami
- 22:48 Nikodem Rachoń awansował w Enerdze na dyrektora marketingu i komunikacji
- 22:49 Za 15,7 mld dolarów Salesforce kupuje Tableau, firmę zajmującą się wizualizacją danych. Odpowiedź na przejęcie Lookera przez Google
- 22:49 Konsumenci spędzą w tym roku 800 godzin korzystając z internetu na urządzeniach mobilnych. Telewizja pozostaje najpopularniejszym medium
- 22:49 Grupa Interia.pl w AdRetail będzie korzystać z rozwiązań Roq.ad
- 22:49 Na rynek wchodzi Hashares. „Influencer marketing prościej"
- 22:50 Startup HCM Deck z 12 mln zł od mAccelerator i Innovation Nest. Pieniądze na ekspansję zagraniczną i rozwój produktu
- 22:51 Zbiórka na organizację Marszu Równości w Poznaniu promowana parodią "Wiadomości"
- 22:52 W 2018 roku Google zarobił na wydawcach 4,7 mld dolarów. Media chcą dostawać część tych pieniędzy
- 22:53 Biedronka wprowadziła papierowe torby, część wpływów ze sprzedaży przekaże Bankom Żywności
- 22:53 „Rodzinka.pl” straciła 140 tys. widzów. 6,08 mln zł z reklam
- 22:54 „Pierwsza miłość” zarobiła dla Polsatu 234,85 mln zł
- 22:54 1,5 mln widzów programu „Europa da się lubić - 15 lat później”. TVP2 liderem rynku
- 22:55 „Barwy szczęścia” nadal zdecydowanym liderem. Serial dla TVP2 zarobił 121,23 mln zł z reklam
- 22:55 „Gazeta Wyborcza” z dwuczęściowym przewodnikiem astronomicznym od Karola Wójcickiego
- 22:57 Marek Gonsior odchodzi z firmy Agata, stawia na własny biznes związany z marketingiem
- 22:57 Rosyjski dziennikarz Iwan Gołunow opuszcza areszt. Zarzuty wycofano, policjanci zawieszeni
- 22:58 Ministerstwo Cyfryzacji w Białej Księdze chce obalać mity o 5G
- 22:58 Jacek Koskowski po 8 latach rozstaje się z BBC Studios. „Zmiany w operacyjnej i kierowniczej strukturze w regionie CEMA”
- 23:05 Samuel Pereira odpiera teorie dot. koszulki „88” na meczu z Izraelem, RDC usunęło „pogrom” z relacji
- 23:11 Google, Facebook i YouTube ze spadkami - mocno w górę OLX i TVN, TVP przyciąga najbardziej (Gemius/PBI z maja)
- 23:20 Grzegorz Jankowski ma być dyrektorem programowym Superstacji
- 23:33 Branża chwali Keanu Reevesa w „Cyberpunku 2077”. „Przebije sukces cyklu z Wiedźminem”
- 23:44 Anna Mierzejewska redaktor naczelną „Playboya”. "Zawsze definiował przestrzeń wolności w myśleniu” (wywiad)