1,5 mln widzów programu „Europa da się lubić - 15 lat później”. TVP2 liderem rynku

Nowy program „Europa da się lubić - 15 lat później” oglądało średnio 1,50 mln osób. TVP2 w czasie emisji reaktywowanego talk-show była zdecydowanym liderem rynku. Wpływy z reklam wyniosły 3,48 mln zł.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
1,5 mln widzów programu „Europa da się lubić - 15 lat później”. TVP2 liderem rynku
fot. TVP

„Europa da się lubić - 15 lat później” na antenie TVP2 oglądać można było w soboty o godz. 20.05, w okresie od 27 kwietnia do 8 czerwca 2019 roku. Średnia widownia reaktywowanego talk-show wyniosła 1,50 mln osób, co przełożyło się na 11,71 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 6,66 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 7,98 proc. w grupie 16-59. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/szansa-na-sukces-opole-2019-ogladalnosc-tvp2-liderem,7171070497998465a ##

Do tej pory największą widownię, wynoszącą 2,16 mln oglądających, produkcja zgromadziła 27 kwietnia.

grafika

TVP2 w czasie nadawania „Europa da się lubić - 15 lat później” była liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajął Polsat z udziałem na poziomie 8,83 proc., emitujący wówczas filmy fabularne. Trzeci był TVN (gł. serial „Chyłka - Zaginięcie”; 8,75 proc.), a czwarta - TVP1 (gł. „Alarm!” i filmy; 7,72 proc.).

Wśród widzów w grupie 16-49 Dwójka była czwarta, a w grupie 16-59 lat stacja zajęła trzecią lokatę.

grafika

Wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków muzycznego widowiska wyniosły 3,48 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/to-byl-rok-1-87-mln-widzow-tvp1-wiceliderem,7171067364567169a ##

„Europa da się lubić” to polska adaptacja francuskiego talk-show „Union Libre”. Formuła tego programu polegała na zapraszaniu do studia obcokrajowców mieszkających w Polsce oraz gości specjalnych, którzy wypowiadali się o zwyczajach w swojej ojczyźnie w ramach tematu danego odcinka.

Rozrywkowy projekt emitowany był na antenie TVP2 w latach 2003-2008. Decyzję o nagraniu specjalnej edycji tego programu podjęto z okazji 15-lecie wstąpienia naszego kraju do Unii Europejskiej (przypada ona dokładnie 1 maja 2019 roku).

Bez zmian główną gospodynią reaktywowanego talk-show była Monika Zamachowska. Obok niej program współprowadził również Adam Drzewicki, twórca zrzeszonego w sieci LifeTube kanału MaturaToBzdura.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące