Model działania Hashares opiera się na łączeniu produktów dostępnych na platformie z twórcami, którzy chcą pokazać je we własnych kanałach społecznościowych.
Agencja odpowiada za weryfikację wiarygodności i atrakcyjności wizerunkowej influencerów pod kątem jakości followersów, treści czy engagement rate.
- Stawiamy przede wszystkim na jakość, dopasowanie oraz przejrzyste zasady współpracy. Twórcy zgłaszają się wyłącznie po te produkty, które z ich perspektywy są atrakcyjne. Nieustannie motywujemy ich poprzez punkty i nagrody za zrealizowane akcje. Marki natomiast, dzięki intuicyjnej platformie, mogą być na bieżąco ze statystykami poszczególnych kampanii. Ponadto, Klienci mają prawa do contentu, który powstał w ramach przeprowadzonych akcji, a także samodzielnie decydują o wysokości przyznanego rabatu w oparciu o dedykowany system - mówi Zofia Cichoń, managing director w Hashares.

Hashares daje gwarancję zasięgu kampanii, ekspozycji produktów u zweryfikowanych influencerów oraz klarownych warunków współpracy. Klient, po każdej zrealizowanej akcji, otrzymuje raport oraz prawa do wykorzystania poszczególnych publikacji.
Prezes firmy, Mateusz Rozwadowski, prowadzi równolegle spółkę Eventstories. Poprzednio był szefem działu ambientu w agencji Emlab i account managerem w New Look Group. W Hashares odpowiada za obszar rozwoju segmentu agencyjnego i współpracę z agencjami mediowymi.
Managing director agencji, Zofia Cichoń, obowiązki w Hashares łączy ze stanowiskiem szefowej produkcji w DżuDżu. Zajmuje się strategią i rozwojem biznesu.
Marta Fila, partner Hashares, jednocześnie jest client service directorem w DżuDżu.











