Archiwum z dnia 2019.07.11
- 11:36 Zegarek - dopełnienie czy podstawa dobrej stylizacji?
- 12:24 Trzeci sezon francuskiej superprodukcji „Wersal. Prawo krwi” w Epic Drama
- 13:58 Elektromonter-Jaworzno „Przyjacielem UNICEF”
- 17:11 Grupa Alumast z kolejnym kontraktem dla energetyki Kompozytowe żerdzie tną koszty OSD
- 17:39 Nanovo wśród najlepiej rokujących spółek IT w Polsce w 2019 r.
- 17:40 Jubileuszowy V Międzynarodowy Festiwal Dzieci Młodzieży i Dorosłych z Zaburzeniami Słuchu „Ślimakowe Rytmy”
- 17:42 Sezon burzowy w pełni
- 18:17 Bartosz Sroka account directorem w Grayling Poland
- 18:53 Kasia Bigos w edukacyjnej kampanii „Trzeźwo Myślę”
- 19:54 Valkea dla warszawskiego Pasażu Wiecha
- 21:27 Lemon Media działa teraz jako Agencja Kreatywna Lemoniada
- 21:55 Nie ma płatności zbliżeniowych kartą bez PIN-u. Nowe przepisy coraz bliżej
- 22:11 „Kobieta i Życie” najchętniej kupowanym miesięcznikiem, „Poradnik 50+” na podium (top 100)
- 22:18 „Tele Tydzień” najchętniej kupowany w kwietniu, pisma yellow w czołówce tygodników (top 35)
- 22:23 Burger King w Szwecji sprawdza, czy klienci znajdą różnice między burgerem mięsnym a roślinnymi
- 22:29 Bułgarski Vivacom nie zmieni właścicieli. Brytyjski sąd wydał wyrok
- 22:30 Oppo wprowadza do Polski model Reno Z z ekranem 6,4 cala w cenie 1499 złotych
- 22:32 Barbie zachęca dziewczynki, by były astronautkami i inżynierami (wideo)
- 22:34 Lady Gaga będzie sprzedawać swoje kosmetyki Haus Laboratories na Amazonie
- 22:35 IKEA daje meblom "drugą szansę". Odkupi je od klientów
- 22:39 Gwiazda "House od Cards" reklamuje sieć salonów fryzjerskich Supercuts
- 22:40 Linie lotnicze KLM zachęcają do ograniczania podróży samolotem
- 22:40 Serwis o ekologii Reo.pl zawiesił działalność, rozstał się z Pawłem Sito
- 22:40 Rząd chce certyfikować zawód księgowego. Efektem może być wzrost jakości usług i cen
- 22:41 Burger King wprowadza do polskich restauracji burgery bez mięsa
- 22:42 International Champions Cup 2019 w Polsat Sport Premium
- 22:43 Nowe batony Nestlé w pełni biodegradowalnych opakowaniach
- 22:43 Taylor Swift to najlepiej opłacana celebrytka
- 22:44 Nowy miniserial „Nasi chłopcy” w HBO GO i HBO3. Przedstawia wydarzenia, które doprowadziły do wybuchu konfliktu w Strefie Gazy
- 22:44 Felicity Jones i George Clooney w filmie "Dzień dobry, północy"
- 22:45 Kawhi Leonard, Sydney McLaughlin, Jamie Foy, Sadio Mané i Jaden Smith w kampanii New Balance
- 22:45 1,14 mld zł długu Polaków wobec telekomów, zalega 360 tys. osób i 23,5 tys. firm
- 22:46 Mecze Lechii Gdańsk w II rundzie eliminacji do Ligi Europy w TVP Sport
- 22:47 Szwajcarski sklep online oferuje bieliznę chroniącą przed szkodliwym wpływem sieci 5G
- 22:47 Facebook uruchamia markę NPE Team. Ma się zajmować tworzeniem aplikacji dla użytkowników
- 22:47 "The ABCs of Metallica" - nowa książka dla dzieci
- 22:48 Były wiceprezes Zalando w Divante
- 22:49 Kongres USA przesłucha największe firmy technologiczne. Na liście Google, Facebook, Amazon i Apple
- 22:50 Alicja Myśliwiec będzie prowadzić pasmo weekendowe w Meloradio
- 22:50 DGTAL rozszerza działalność o konsulting dla właścicieli mediów
- 22:50 ATM Grupa: kontrola skarbówki przekształcona w postępowanie podatkowe, chodzi o 7,5 mln zł
- 22:51 Sierpniowy "Twój Styl" po raz pierwszy w historii w dwóch formatach
- 22:51 We wrześniu 2019 roku pojawi się Nintendo Switch Lite. Ma kosztować 200 dolarów
- 22:52 Wpływy Burda Media Polska spadły o 8,2 proc. Z reklam nieco więcej, ubyło 19 pracowników
- 22:53 Największy udziałowiec Play zastawił akcje telekomu warte 2 mld zł. „Świadczy to o zaangażowaniu w inwestycję”
- 22:53 „Niemożliwe PL 2” od 25 sierpnia w MTV Polska. Przedpremiera programu w player.pl
- 22:53 Po 0,01 proc. prowizji od zakupu powierzchni reklamowej w internecie zaproponowały Starcom i ClickAd w przetargu spółki Tauron Sprzedaż
- 22:54 Donald Trump blokując przeciwników na Twitterze złamał konstytucję USA. Sąd wydał wyrok
- 22:55 Roman Wawrzyniak nie jest już szefem „Teleskopu” w TVP3 Poznań. „Nie ma zastępcy, pracujemy harmonijnie”
- 22:57 Wydawca „Vogue Polska” przy 19,6 mln zł wpływów miał 5,6 mln zł straty. 1,9 mln zł na marketing
- 23:22 Bogdan Małecki po 20 latach odchodzi z TVN
- 23:26 DDB Warszawa zwiększyła wpływy o 16 proc. 11,2 mln zł z dywidend od OMD i innych spółek zależnych
- 23:32 Stars i WFA chcą do 2020 roku utworzyć Polskie Stowarzyszenie Reklamodawców
- 23:33 „Pytanie na śniadanie” wyprzedziło „Dzień dobry TVN” w I półroczu
- 23:38 Nowe kanały Canal+ Sport 3 i Canal+ Sport 4 z PKO Ekstraklasa. Mogą też trafić do Cyfrowego Polsatu
- 23:40 54 wnioski w konkursach na cyfrowe multipleksy lokalne. Wśród zainteresowanych Open.FM i Muzo.FM
- 23:43 W „Szansie na sukces” wezmą udział również dzieci. Zwycięzca reprezentantem Polski na Eurowizji Junior 2019
- 23:44 Serwis streamingowy HBO Max wystartuje wiosną 2020 roku. „Ma mocną ofertę, na rynku zrobi się tłok”