Valkea dla warszawskiego Pasażu Wiecha

Agencja marketingowa Valkea jest odpowiedzialna za kompleksowe przygotowanie koncepcji organizacyjnej i komunikacyjnej akcji „Pasaż Wiecha. Kultura w samym centrum”. Projekt powstał we współpracy z Domami Towarowymi Wars Sawa Junior.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Valkea dla warszawskiego Pasażu Wiecha

Do zadań agencji należało opracowanie scenariusza akcji, zaprojektowanie aranżacji przestrzeni dla wszystkich wydarzeń, zaproszenie do współpracy partnerów oraz pozyskanie patronatów medialnych. W czasie trwania imprezy agencja koordynuje przebieg wszystkich działań oraz prowadzi bieżącą obsługę PR. Prowadzi także kanały w mediach społecznościowych – na Facebooku i Instagramie oraz tworzy treści na stronę internetową Domów Towarowych Wars Sawa Junior.

Do połowy sierpnia historyczny deptak Pasaż Wiecha w centrum stolicy zamienił się w specjalna strefę relaksu dla mieszkańców i turystów. Atrakcje podzielono na siedem bloków tematycznych: architektura, kreatywność, moda, dizajn, teatr, film i sztuka. W ofercie znalazły się propozycje dla dorosłych i dla dzieci. Wszystkie wydarzenia są bezpłatne i ogólnodostępne.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"