Archiwum z dnia 2019.07.17
- 10:10 Jak budować, żeby nie modernizować?
- 12:07 Polscy producenci żywności doceniają znak jakości „Doceń polskie”
- 12:25 Optyczny minimalizm – jedna para okularów do wszystkiego – to możliwe?
- 12:27 GALERIA KATOWICKA ZAANGAŻOWANA W WAKACYJNĄ AKCJĘ KRWIODAWSTWA
- 12:48 OKI Europe wprowadza nowy pakiet oprogramowania SENDYS Explorer
- 13:25 Bohaterowie "Toy Story 4" w reklamie Danonków
- 13:35 „Przystań Hitów” wakacyjną nowością Radia Rekord
- 14:24 15 rekordów kolekcjonerskich
- 16:39 BrainSHARE IT świętuje 10-lecie kształtowania rynku nowoczesnej księgowości
- 18:01 GoldenSubmarine kontynuuje współpracę z PayU
- 19:38 Podróbki zdominowały współczesny rynek materiałów eksploatacyjnych do drukarek, ryzyko ich zakupu jest coraz większe – raport HP
- 21:37 Agata Gryziecka i Alexander Omelyashko w zespole Selectivv
- 22:00 Ruszyło przyjmowanie zgłoszeń do XVII edycji konkursu Złote Spinacze
- 22:30 Škoda świętuje w kampanii 15-lecie swoich szkół bezpiecznej jazdy
- 22:31 Coca-Cola wprowadza w Rosji maszyny do recyklingu odpadów, zniżki na napoje za wyrzucone opakowania
- 22:33 Oppo buduje w Chinach nowe centrum badawczo-rozwojowe. Będzie zatrudniać 5 tys. inżynierów i naukowców
- 22:33 Paweł Kotowski: z Mastercard Polska do Kantar Polska
- 22:33 TVP wybiera agencję reklamową do dwuletniej współpracy
- 22:34 Pierwszy polski motocykl elektryczny Falectra trafi do sprzedaży w 2021 roku. 70 km zasięgu w cenie 15 tys. złotych
- 22:36 Olka Kaźmierczak zawiesza kolektyw Pop Up Grupa
- 22:39 Tesla wycofuje podstawowe wersje Modelu X i Modelu S, Model 3 w obniżonej cenie
- 22:39 GroupM: rynek zainteresowany programatyczną reklamą audio
- 22:40 PKO BP i jego prezes żądają usunięcia fragmentów o nich z książki „Delfin. Mateusz Morawiecki”. Gajdzińscy: to próba cenzury
- 22:40 Netflix usunął z serialu "13 powodów" drastyczną scenę samobójstwa
- 22:41 GfK: polski rynek handlu detalicznego w górę o 3,9 proc. Wzrost obrotów w krajach UE
- 22:41 LG w nowej kampanii pyta "Co się stanie, gdy zapukasz dwa razy w drzwi… lodówki?"
- 22:41 Twitter zmienia wygląd serwisu. Wygodniejszy dostęp do funkcji i tryb nocny
- 22:42 Jacek Braciak w kampanii Cyfrowego Polsatu reklamuje ofertę telewizji internetowej OTT
- 22:42 „Czasu z bliskimi wynająć się nie da” - wypożyczalnia aut Hertz Polska dodaje do oferty Mercedesa
- 22:42 Lakeith Stanfield szefem kuchni w "Notes From a Young Black Chef"
- 22:43 TVN obniża ceny reklam w sierpniu o 8 proc. Najdroższe „Kuchenne rewolucje”
- 22:43 Stop Cafe reklamowane jako idealne miejsce na przerwę w podróży (wideo)
- 22:44 Gamerzy i Magda Bereda promują loterię „Kupuj Zozole, wygrywaj konsole”
- 22:44 Dom mediowy UM zajmie się obsługą mediową Mattela w Europie i Azji
- 22:44 Sony α7R IV - nowy aparat z 61,0-megapikselowym, pełnoklatkowym przetwornikiem obrazu (wideo)
- 22:44 Od 2021 roku nowe prawo zamówień publicznych. Ma naprawić bolączki obecnego systemu
- 22:45 Revolut ma w Polsce ponad pół miliona użytkowników
- 22:46 Błaszczykowski, Kajetanowicz i Rożek reklamują „niebieski szlak elektromobilności” od Lotosu (wideo)
- 22:46 Laura Breszka w reklamie ubezpieczeń podróżnych na Rankomat.pl (wideo)
- 22:47 1,53 mln widzów „Wakacyjnej trasy Dwójki”. TVP2 liderem rynku
- 22:48 Dagmara Gadomska i Kamila Roszkowska awansowały na partnerów zarządzających agencjami Publicis i Publicis Lion
- 22:48 Grey Worldwide Warszawa: 396 tys. zł straty przy spadku przychodów do 24,4 mln zł, 6 osób mniej
- 22:49 Kasia Moś reklamuje polisę Smart Casco w Link4 (wideo)
- 22:50 Brand24 ma 3,5 tys. klientów, Larq sprzedał jego akcje za 2,2 mln zł
- 22:50 Facebook zaostrza walkę z fałszywymi reklamami. Testuje nowy system raportowania scamu
- 22:51 Stopklatka ze wzrostem wpływów, wynik netto w górę o 1,5 mln zł. Kino Polska TV chwali się synergiami
- 22:54 Mateusz Rokuszewski redaktorem naczelnym Weszło.com
- 22:54 Premiera „Barw szczęścia” 19 sierpnia, „M jak miłość” - 2 września, a „Na dobre i na złe” i „Na sygnale” - 4 września
- 22:56 „Gra o tron” z 32 nominacjami do nagród Emmy. Kto jeszcze powalczy o statuetkę?
- 23:05 Prezes PIKE o podwyżkach Polsatu dla operatorów kablowych: Mogą mieć wpływ na cały rynek medialny
- 23:11 Bonnier Business Polska: mniej ze sprzedaży „Pulsu Biznesu” i eventów, dużo więcej z e-commerce, 3 mln zł od Prawomaniaków
- 23:15 „Gość Niedzielny” liderem sprzedaży w maju. Sprzedaż „Wprost” spadła do 13 tys. egz.
- 23:18 „Dziewczyny ze Lwowa 4” od września w TVP1. Emisja w piątkowym prime-time
- 23:22 Wpływy Endemol Shine Polska wzrosły o 19,1 mln zł, dzięki „Big Brotherowi” zrealizowano już 83 proc. planu na br.
- 23:30 Biedronka muzycznie reklamuje nową promocję „Ale tydzień”. "Nieudolna przeróbka hitu"
- 23:58 W kolejnej kadencji PiS niemal pewne finansowanie TVP i Polskiego Radia z budżetu państwa. "Jedyna opcja"