„Czasu z bliskimi wynająć się nie da” - wypożyczalnia aut Hertz Polska dodaje do oferty Mercedesa

Pod hasłem "Czasu z bliskimi wynająć się nie da" trwa akcja reklamowa Hertz Polska, firmy należącej do międzynarodowego koncernu zajmującego się wynajmem samochodów. Kampania promuje dostępność nowego Mercedesa klasy C. Działania przygotowała agencja Link Visuals.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Głównym elementem kampanii jest spot reklamowy pod hasłem „Czasu z bliskimi wynająć się nie da, Mercedesa klasy C w Hertz Polska już tak”. Pokazuje on mężczyznę, który wraz z synem jadą na wycieczkę. Niespodziewany telefon od szefa pokrzyżowałby play, gdyby nie kreatywne podejście do problemu bohaterów. Po uporaniu się z zawodowymi obowiązkami, tata i syn ruszają w dalszą podróż.

Kampania realizowana jest na oficjalnym fanpage ’u Hertz Poland na Facebooku oraz na kanale YouTube.

Za przygotowanie koncepcji kreatywnej, strategii komunikacji oraz za produkcję spotu odpowiada Link Visuals. Agencja odpowiada też za obsługę w social mediach Hertz Poland.

Reklamę wyreżyserował Stanisław Komar (Link Visuals), a autorem zdjęć jest Tadeusz Kieniewicz z agencji Dreamers Talents.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"