Dom mediowy UM zajmie się obsługą mediową Mattela w Europie i Azji

Należący do IPG Mediabrands dom mediowym UM (Universal McCann) wygrał przetarg firmy Mattel (producent m.in. lalki Barbie) na obsługę jej budżetu mediowego w Europie i Azji. Dotychczas na większości rynków, w tym również w Polsce firma współpracowała w tym zakresie z agencją Carat (Dentsu Aegis Network).

bg
bg
Udostępnij artykuł:

W wyniku wygranego przetargu UM zajmie się planowaniem i zakupem mediów do kampanii firmy Mattel w Europie, na Bliskim Wschodzie, w Afryce oraz w regionie Azji i Pacyfiku. Agencja ta już pracowała dla producenta zabawek – od początku ub.r. zajmuje się obsługą jej budżetu mediowego w Ameryce Łacińskiej.

Mattel nie podaje szczegółów dotyczących zakończonego przetargu. Nie ujawnia też budżetu, którego dotyczy obsługa mediowa. Z raportu finansowego firmy wynika jednak, że w ub.r. jej wydatki na reklamę i promocję stanowiły 11,7 proc. wpływów ze sprzedaży, podczas gdy rok wcześniej było to 13,2 proc.

Dotychczas obsługą mediową właściciela Barbie zajmował się Carat należący do Dentsu Aegis Network, również w Polsce.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"