Premiera „Barw szczęścia” 19 sierpnia, „M jak miłość” - 2 września, a „Na dobre i na złe” i „Na sygnale” - 4 września

Telewizyjna Dwójka pierwszy powakacyjny odcinek telenoweli „Barwy szczęścia” pokaże w poniedziałek, 19 sierpnia - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Z naszych informacji wynika, że nowy sezon „M jak miłość” w stacji zadebiutuje 2 września, a od 4 września będzie można oglądać nowe odcinki medycznych produkcji „Na dobre i na złe” i „Na sygnale”.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
Premiera „Barw szczęścia” 19 sierpnia, „M jak miłość” - 2 września, a „Na dobre i na złe” i „Na sygnale” - 4 września
Fot. Artrama

Jak nieoficjalnie ustalił portal Wirtualnemedia.pl, „Barwy szczęścia” bez zmian będzie można oglądać w dotychczasowym paśmie Dwójki, a więc w dni powszednie około godz. 20.10. Pierwszy powakacyjny odcinek tej telenoweli stacja pokaże 19 sierpnia. Tego samego dnia o 20.00 w telewizyjnej Czwórce zadebiutuje nowy codzienny serial „Miłość na zakręcie”, który będzie emitowany niemal w tym samym czasie co hitowa produkcja TVP2 (dokładnie od poniedziałku do czwartku o 20.00).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/szansa-na-sukces-tvp2-jesien-2019-udzial-dzieci-eurowizji-junior-2019,7170875560367745a ##

Z naszych informacji wynika, że nie zmienią się pasma emisji seriali „M jak miłość”, „Na dobre i na złe” i „Na sygnale”. Pierwsza z tych produkcji będzie pokazywana w poniedziałki i wtorki około godz. 20.50 (od 2 września), druga - w środy o 20.50 (od 4 września), a trzecia - w środy o 21.50 (również od 4 września).

„Barwy szczęścia” w sezonie 2018/2019 oglądało średnio 2,96 mln widzów, „M jak miłość” - 5,32 mln, „Na dobre i na złe” - 3,60 mln, a „Na sygnale” - 2,20 mln.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-o-mnie-sie-nie-martw-10-serial-tvp2-stracil-widzow,7171063403509889a ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?