PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Producent „Barw szczęścia” i „Na dobre i na złe”: wpływy sprzedażowe 3 proc. w górę, 5 mln zł rezerwy dot. epidemii
Producent „Barw szczęścia” i „Na dobre i na złe”: wpływy sprzedażowe 3 proc. w górę, 5 mln zł rezerwy dot. epidemii
Ekipy „M jak miłość” i „Na sygnale” wróciły na plan. W najbliższym czasie start zdjęć do „Na dobre i na złe” i „Barw szczęścia”
Ekipy „M jak miłość” i „Na sygnale” wróciły na plan. W najbliższym czasie start zdjęć do „Na dobre i na złe” i „Barw szczęścia”
„Na sygnale” ogląda 1,54 mln osób. TVP2 wiceliderem
„Na sygnale” ogląda 1,54 mln osób. TVP2 wiceliderem
Premiera „Barw szczęścia” 19 sierpnia, „M jak miłość” - 2 września, a „Na dobre i na złe” i „Na sygnale” - 4 września
Premiera „Barw szczęścia” 19 sierpnia, „M jak miłość” - 2 września, a „Na dobre i na złe” i „Na sygnale” - 4 września
„Na sygnale” zyskało 100 tys. widzów. TVP2 zdecydowanym liderem
„Na sygnale” zyskało 100 tys. widzów. TVP2 zdecydowanym liderem
1,9 mln widzów „Na sygnale”. TVP2 liderem rynku
1,9 mln widzów „Na sygnale”. TVP2 liderem rynku
2,1 mln widzów „Na sygnale” w sezonie 2017/2018. Jesienią nowe odcinki (zobacz zwiastun)
2,1 mln widzów „Na sygnale” w sezonie 2017/2018. Jesienią nowe odcinki (zobacz zwiastun)
„Panorama” krótsza o 5 minut, „Pogoda” przed „Sport Telegramem”, „Rodzinka.pl” i „Postaw na milion” pół godziny wcześniej
Serial „Na sygnale” stracił 700 tys. widzów
Serial „Na sygnale” stracił 700 tys. widzów
2,6 mln widzów wiosennych odcinków „Na sygnale”. TVP2 liderem rynku
2,6 mln widzów wiosennych odcinków „Na sygnale”. TVP2 liderem rynku
„Na sygnale” hitem Dwójki. 2,5 mln widzów, wygrana z konkurencją i 12,6 mln zł z reklam
„Na sygnale” hitem Dwójki. 2,5 mln widzów, wygrana z konkurencją i 12,6 mln zł z reklam
„Na sygnale” ogląda ponad 2 mln widzów. TVP2 liderem rynku
„Na sygnale” ogląda ponad 2 mln widzów. TVP2 liderem rynku
„Na sygnale” najchętniej oglądanym serialem paradokumentalnym
„Na sygnale” najchętniej oglądanym serialem paradokumentalnym
„Na sygnale” zyskało 470 tys. widzów. TVP2 zdecydowanym liderem
„Na sygnale” zyskało 470 tys. widzów. TVP2 zdecydowanym liderem
„Na sygnale 3” zyskało 800 tys. widzów. TVP2 wygrała z konkurencją
„Na sygnale 3” zyskało 800 tys. widzów. TVP2 wygrała z konkurencją
2,1 mln osób ogląda serial „Na sygnale”. Dwójka liderem rynku
2,1 mln osób ogląda serial „Na sygnale”. Dwójka liderem rynku