Średnia oglądalność pierwszych trzech odcinków najnowszej edycji serialu (tj. pokazanych w okresie od 5 do 19 września br. w środy o 21.55) wyniosła 1,95 mln osób, co przełożyło się na 15,85 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 13,21 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 13,09 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/m-jak-milosc-zyskalo-widzow-tvp2-liderem-rynku,7171227551008385a ##
Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył się odcinek „Na sygnale” z 5 września br., który zainteresował 2,11 mln widzów.

TVP2 w czasie emisji kolejnego sezonu „Na sygnale” zajmuje pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym. Wiceliderem w tym czasie jest TVN, który pokazując „Amerykę Express” ma 13,58 proc. udziału. Trzeci jest Polsat (gł. filmy fabularne; 5,87 proc.), a czwarta - TVP1 (różne audycje, w tym transmisje sportowe; 4,38 proc.).
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/the-voice-of-poland-9-ogladalnosc-1-63-mln-widzow-tvp2-liderem-rynku,7171229067630209a ##
Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 Dwójka jest druga.












