Serial „Na sygnale” stracił 700 tys. widzów

Jesienny sezon serialu „Na sygnale” ogląda średnio 1,32 mln osób, o 700 tys. mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. TVP2 w czasie emisji medycznej produkcji zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
Serial „Na sygnale” stracił 700 tys. widzów
od lewej Monika Mazur, Dariusz Wieteska, Wojciech Kuliński i Konrad Darocha; fot. Artrama/Paweł Niemyjski

W tym roku Telewizja Polska zdecydowała się rozpocząć emisję premierowych odcinków „Na sygnale” o tydzień wcześniej niż większość jesiennych premier (taka sama sytuacja po raz pierwszy miała miejsce rok temu). W pierwszym tygodniu (tj. od 21 do 25 sierpnia br.) serial był pokazywany codziennie o godz. 20.40 (tuż po popularnych „Barwach szczęścia”, które też wystartowały wcześniej). Natomiast od 30 sierpnia produkcja jest już pokazywana w swoim tradycyjnym paśmie - w środy o 21.45 (chociaż 31 sierpnia i 7 września serial pokazano również w czwartki o 21.40).

Średnia oglądalność dziesięciu odcinków najnowszej edycji serialu (tj. pokazanych w okresie od 21 sierpnia do 13 września br.) wyniosła 1,32 mln osób, co przełożyło się na 9,81 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,25 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 8,73 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/3-5-mln-widzow-na-dobre-i-na-zle-tvp2-zdecydowanym-liderem ##

Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył się odcinek „Na sygnale” z 6 września br., który zainteresował 2,12 mln widzów. Wszystkie trzy topowe odcinki, to emisje środowe o 21.45.

grafika

TVP2 w czasie emisji jesiennego sezonu „Na sygnale” zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym czasie jest Polsat, który ma 12,88 proc. udziału. Druga jest TVP1 (10,56 proc.), a czwarty - TVN (9,52 proc.).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/5-mln-widzow-m-jak-milosc-tvp2-nokautuje-konkurencje ##

Również wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 Dwójka jest trzecia.

grafika
Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?