W tym roku Telewizja Polska zdecydowała się rozpocząć emisję premierowych odcinków „Na sygnale” o tydzień wcześniej niż większość jesiennych premier (taka sama sytuacja po raz pierwszy miała miejsce rok temu). W pierwszym tygodniu (tj. od 21 do 25 sierpnia br.) serial był pokazywany codziennie o godz. 20.40 (tuż po popularnych „Barwach szczęścia”, które też wystartowały wcześniej). Natomiast od 30 sierpnia produkcja jest już pokazywana w swoim tradycyjnym paśmie - w środy o 21.45 (chociaż 31 sierpnia i 7 września serial pokazano również w czwartki o 21.40).
Średnia oglądalność dziesięciu odcinków najnowszej edycji serialu (tj. pokazanych w okresie od 21 sierpnia do 13 września br.) wyniosła 1,32 mln osób, co przełożyło się na 9,81 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,25 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 8,73 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/3-5-mln-widzow-na-dobre-i-na-zle-tvp2-zdecydowanym-liderem ##
Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył się odcinek „Na sygnale” z 6 września br., który zainteresował 2,12 mln widzów. Wszystkie trzy topowe odcinki, to emisje środowe o 21.45.
Względem analogicznego okresu rok wcześniej medyczna produkcja straciła 700 tys. widzów. Wówczas „Na sygnale” po trzech tygodniach śledziło średnio 2,02 mln osób. Udziały produkcji w rynku wyniosły 14,86 proc. w 4+ i 11,48 proc. w 16-49.

TVP2 w czasie emisji jesiennego sezonu „Na sygnale” zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym czasie jest Polsat, który ma 12,88 proc. udziału. Druga jest TVP1 (10,56 proc.), a czwarty - TVN (9,52 proc.).
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/5-mln-widzow-m-jak-milosc-tvp2-nokautuje-konkurencje ##
Również wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 Dwójka jest trzecia.












