1,24 mln widzów „Na sygnale” w sezonie 2020/2021. 28,12 mln zł z reklam

W sezonie 2020/2021 „Na sygnale” oglądało średnio 1,40 mln osób. TVP2 w czasie emisji medycznej produkcji zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 28,12 mln zł.

mk
mk
Udostępnij artykuł:
1,24 mln widzów „Na sygnale” w sezonie 2020/2021. 28,12 mln zł z reklam
Fot. Artrama

Średnia oglądalność premierowych odcinków edycji serialu (tj. pokazanych w okresie od 9 września ub.r., do 3 czerwca br.; początkowo w środy o 21.55, w styczniu emisję przesunięto na 22.55, a od lutego produkcję można było oglądać w czwartki o 20.55 i 21.25) wyniosła 1,24 mln osób, co przełożyło się na 9,32 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,49 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 8,14 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Najchętniej oglądany odcinek produkcji wyemitowano 9 grudnia br. Przed telewizorami zgromadził 1,68 mln oglądających.

grafika

TVP2 w czasie emisji „Na sygnale” zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym czasie była TVP1, która - pokazując gł. „Wielki test”, filmy fabularne, mecze piłki nożnej i „Sprawę dla reportera” - miała 11,51 proc. udziału. Drugi był TVN (gł. „Top model”, „Milionerzy”, „Kuchenne rewolucje” i filmy fabularne; 10,06 proc.), a czwarty - Polsat („Kabaret na dobry wieczór. Paranienormalni Show”, „Love Island. Wyspa miłości”, „Przyjaciółki” i filmy; 4,49 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/m-jak-milosc-ogladalo-prawie-4-mln-widzow-tvp2-zarobila-126-44-mln-zl-z-reklam,7170179464403073a ##

Wśród widzów w grupie wiekowej 16-49 Dwójka też była trzecia, a w 16-59 stacja zajęła miejsce drugie.

grafika

Wpływy z reklam wokół premierowych odcinków serialu w analizowanym okresie wyniosły 28,12 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

mk
Autor artykułu:
mk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?