„Na sygnale 3” zyskało 800 tys. widzów. TVP2 wygrała z konkurencją

Trzeci sezon serialu „Na sygnale” oglądało średnio 2,72 mln widzów. TVP2 w czasie emisji medycznej produkcji była liderem rynku telewizyjnego, ale w grupie komercyjnej zajęła miejsce drugie. Wpływy z reklam wyniosły 8,69 mln zł.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Na sygnale 3” zyskało 800 tys. widzów. TVP2 wygrała z konkurencją
od lewej Monika Mazur, Dariusz Wieteska, Wojciech Kuliński i Konrad Darocha; fot. Artrama/Paweł Niemyjski

Premierowe odcinki trzeciej edycji „Na sygnale” na antenie TVP2 oglądać można było w środy o godz. 21.45 (tuż po popularnym serialu „Na dobre i na złe”), w okresie od 4 marca do 10 czerwca 2015 roku. Z danych Nielsen Audience Meassurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia oglądalność serialu wyniosła 2,72 mln osób, co przełożyło się na 19,16 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 13,51 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

W analizowanym okresie największą popularnością cieszył się finałowy odcinek „Na sygnale”, który zainteresował 3,02 mln widzów.

Trzy topowe odcinki „Na sygnale”

W porównaniu do pierwszej serii, emitowanej w analogicznym okresie rok wcześniej, „Na sygnale” zyskało 800 tys. widzów. Wówczas serial oglądało średnio 1,92 mln widzów przy udziałach wynoszących odpowiednio 12,45 proc. oraz 10,35 proc. Był on jednak emitowany głównie w czwartkowe wieczory (więcej na ten temat).

TVP2 w czasie emisji „Na sygnale” wygrała walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. Drugie miejsce zajęła TVP1, emitująca w tym czasie filmy fabularne oraz mecze piłki nożnej, co przełożyło się na 11,05 proc. udziału. Trzeci był TVN („Kto poślubi mojego syna?”, „Project Runway” i filmy; 9,91 proc.), a czwarty - Polsat („Top Chef” i filmy; 8,99 proc.).

Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej liderem był TVN, a dalsze miejsca zajęły: Dwójka, Polsat i Jedynka.

Oglądalność konkurencji w czasie emisji serialu

Wpływy cennikowe z reklam przy emisji premierowych odcinków trzeciej serii produkcji wyniosły 8,69 mln zł. Dla porównania, pierwsza seria licząca 26 odcinków (czyli jeszcze raz tyle, ile trzeci sezon) zarobiła 7,21 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/6-6-mln-widzow-m-jak-milosc-konkurencja-tvp2-bez-szans ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?