Średnia oglądalność pierwszych trzech odcinków najnowszej edycji serialu (tj. pokazanych w okresie od 4 do 18 września br. w środy o 21.55) wyniosła 1,54 mln osób, co przełożyło się na 12,62 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,71 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 10,14 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/echo-serca-drugi-sezon-serialu-w-tvp2-zyskuje-widzow,7170840562182273a ##
Widownia serialu rośnie z odcinka na odcinek. Pierwszy z nich przyciągnął uwagę 1,30 mln osób, drugi miał 1,39 mln, a trzeci - 1,92 mln.

Względem analogicznego okresu rok wcześniej produkcja straciła 410 tys. widzów. Wówczas (tj. od 5 do 19 września ub.r.) cykl śledziło 1,95 mln osób, co przełożyło się na odpowiednio 15,85 proc., 13,21 proc. oraz 13,09 proc. udziału.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/jaka-to-melodia-teleturniej-tvp1-rafal-brzozowski-ogladalnosc-opinie,7173202599663745a ##
TVP2 w czasie emisji kolejnego sezonu „Na sygnale” zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym czasie jest TVP1, która pokazując gł. transmisje sportowe ma 13,07 proc. udziału. Trzeci jest TVN („Starsza pani musi fiknąć”; 10 proc.), a czwarty - Polsat („Zawsze warto” i „Love Island. Wyspa miłości”; 5,37 proc.).
Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 Dwójka jest trzecia.












