2 mln widzów „Na sygnale”, 7 mln zł z reklam. Będzie kolejna edycja

Pierwszy sezon serialu „Na sygnale” oglądało średnio 1,92 mln widzów. TVP2 w czasie emisji medycznej produkcji zajęła trzecie miejsce w rynku a wpływy z reklam wyniosły 7,2 mln zł. W planach jest kolejny sezon produkcji.

mk
mk
Udostępnij artykuł:
2 mln widzów „Na sygnale”, 7 mln zł z reklam. Będzie kolejna edycja
od lewej Monika Mazur, Dariusz Wieteska, Wojciech Kuliński i Konrad Darocha; fot. Artrama/Paweł Niemyjski

„Na sygnale” to opowiadający o pracy ekipy karetki ratunkowej spin-off serialu „Na dobre i na złe”. Produkcja nadawana była w TVP2 w okresie od 12 lutego 2014 do 6 marca 2014 roku w środy o godz. 21.45 (czyli zaraz po „Na dobre i na złe”) oraz w czwartki o 21.10. Następnie od 13 marca 2014 do 15 maja 2014 serial nadawano już wyłącznie w czwartki - o 20.40 i 21.10.

Z danych Nielsen Audience Meassurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia oglądalność 26 nadanych odcinków „Na sygnale” wyniosła 1,92 mln osób, co przełożyło się na 12,45 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 10,35 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

W analizowanym okresie największą popularnością cieszył się pierwszy odcinek „Na sygnale”, który zainteresował 3,63 mln widzów. Wszystkie wśród trzech topowych odcinków serialu Dwójka pokazała w środy o 21.45, czyli tuż po „Na dobre i na złe”.

Trzy topowe odcinki „Na sygnale”

TVP2 w czasie emisji „Na sygnale” zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem była wówczas TVP1, emitująca w tym czasie mecze piłki nożnej, filmy fabularne, „Ojca Mateusza” i „Sprawę dla reportera”, co przełożyło się na 21,89 proc. udziału. Drugie miejsce zajął TVN (filmy, „W-11” i „Bitwa o dom” i „Kuchenne rewolucje”; 13,95 proc.), a czwarty był Polsat (filmy, „Top Chef”, „Zdrady” i „Przyjaciółki”; 11,31 proc.). Natomiast w grupie komercyjnej Dwójka zajęła czwartą pozycję. Liderem również była tutaj Jedynka, a dalej plasowały się Polsat i TVN.

Oglądalność konkurencji w czasie emisji serialu

Wpływy cennikowe z reklam przy emisji premierowych odcinków pierwszej serii produkcji wyniosły 7,21 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

TVP2 ma w planach nakręcenie drugiej edycji  „Na sygnale”. - Serial  poradził sobie w bardzo konkurencyjnym paśmie premierowym i osiągnął  satysfakcjonujące wyniki oglądalności  - informuje biuro prasowe TVP.

mk
Autor artykułu:
mk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?