„Na sygnale” w sezonie 2021/2022 oglądać można w TVP1 w czwartki o 21.00 i w piątki o godz. 21.35, począwszy od 9 września 2021 roku. W poprzednich latach produkcję nadawano w TVP2 (wiosną br. cykl pokazywany był w czwartki o 20.55 i 21.25, a wcześniej - w środowe wieczory).
Średnia oglądalność pierwszych odcinków najnowszej edycji serialu (tj. pokazanych w okresie od 9 do 23 września br.) wyniosła 1,03 mln osób, co przełożyło się na 8,39 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 6,30 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 6,68 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/wyniki-ogladalnosci-13-19-wrzesnia-tvp1-tvn-hity-tygodnia,7170117160150657a_1 ##

W analizowanym okresie najchętniej oglądany odcinek produkcji wyemitowano 23 września br. Przed telewizorami zgromadził 1,16 mln oglądających.
Względem analogicznego okresu rok wcześniej produkcja straciła 250 tys. widzów. Wówczas (tj. od 9 do 23 września ub.r.) cykl w TVP2 w zupełnie innym paśmie - w środy o 21.55 - śledziło 1,28 mln osób, co przełożyło się na odpowiednio 11,43 proc., 9,73 proc. oraz 9,54 proc. udziału.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/m-jak-milosc-jesien-2021-fabula-ogladalnosc,7170115603593345a ##

TVP1 w czasie emisji kolejnego sezonu „Na sygnale” zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym czasie jest TVN, który ma 11,04 proc. udziału. Drugi jest Polsat (10,46 proc.), a czwarta - TVP2 (4,96 proc.).
Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 Dwójka też jest trzecia.











