„Na sygnale” po przeniesieniu do TVP1 straciło widzów

Początek kolejnego sezonu „Na sygnale” w TVP1 ogląda średnio 1,03 mln osób. Jest to o 250 tys. widzów mniej niż w analogicznym okresie rok temu kiedy produkcja emitowana była w TVP2. Jedynka w czasie emisji medycznej produkcji zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

MK
MK
Udostępnij artykuł:
„Na sygnale” po przeniesieniu do TVP1 straciło widzów
Fot. Artrama

„Na sygnale” w sezonie 2021/2022 oglądać można w TVP1 w czwartki o 21.00 i w piątki o godz. 21.35, począwszy od 9 września 2021 roku. W poprzednich latach produkcję nadawano w TVP2 (wiosną br. cykl pokazywany był w czwartki o 20.55 i 21.25, a wcześniej - w środowe wieczory).

Średnia oglądalność pierwszych odcinków najnowszej edycji serialu (tj. pokazanych w okresie od 9 do 23 września br.) wyniosła 1,03 mln osób, co przełożyło się na 8,39 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 6,30 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 6,68 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/wyniki-ogladalnosci-13-19-wrzesnia-tvp1-tvn-hity-tygodnia,7170117160150657a_1 ##

W analizowanym okresie najchętniej oglądany odcinek produkcji wyemitowano 23 września br. Przed telewizorami zgromadził 1,16 mln oglądających.

grafika

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/m-jak-milosc-jesien-2021-fabula-ogladalnosc,7170115603593345a ##

TVP1 w czasie emisji kolejnego sezonu „Na sygnale” zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym czasie jest TVN, który ma 11,04 proc. udziału. Drugi jest Polsat (10,46 proc.), a czwarta - TVP2 (4,96 proc.).

Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 Dwójka też jest trzecia.

grafika
MK
Autor artykułu:
MK
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?