Jak podaje TVN Media, w sierpniu ub.r. oglądalność TVN była wyższa średnio o 4 proc. niż rok wcześniej. Było to skutkiem m.in. upalnej pogody oraz sukcesu polskich lekkoatletów w Berlinie.
Biuro reklamy prognozuje, że w sierpniu tego roku oglądalność względem sierpnia ub.r. będzie niższa o ok. 5 proc. z powodu w miarę umiarkowanej letniej pogody oraz braku ważnych wydarzeń sportowych, które mogłyby przyciągnąć przed telewizory większą widownię.
To zdecydowało, że ceny reklam w TVN w sierpniu br. będą średnio 8 proc. niższe niż przed rokiem.
Najwięcej, bo 40,2 tys. zł netto trzeba będzie zapłacić za spot przy „Kuchennych rewolucjach” - stacje emituje powtórki tego programu (cena netto, bez rabatów dla spotu 30-sek.).
Nieznacznie mniej kosztuje spot przy transmisji odbywającego się w dniach 13-15 sierpnia br. „Top of the Top Sopot Festival”. Najwyższa cena wynosi 38,1 tys zł i dotyczy bloków przy transmisji w ostatnim dniu wydarzenia.

Na reklamę przy pokazywanym w poniedziałkowe wieczory programie „Projekt Lady” trzeba wydać 33,4 tys. zł, a na spot przy emitowanej zaraz po nim produkcji „Salon sukien ślubnych Goka” - 18,9 tys. zł.
Marketerzy zainteresowani emisją swojej reklamy przy serialu „Na Wspólnej” wydadzą 32,4 tys. zł, a ci chcący pokazać się w bloku przy „Milionerach” - 31,9 tys. zł.
Na 33 tys. zł wyceniono spot przy codziennych „Faktach”, za emisję przy niedzielnym ich wydaniu trzeba zapłacić 33,3 tys. zł.Reklama przy serwisie sportowym kosztuje 26,3 tys. zł w dni powszednie i 26,9 tys. zł w niedziele. Stawki dla prognozy pogody wynoszą odpowiednio 25,7 tys. zł i 24,2 tys. zł.
Biuro reklamy TVN Media jako pierwsze ogłosiło cennik reklam na sierpień br.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/pulapka-pod-powierzchnia-listy-do-m-na-zagranicznych-rynkach,7171056995600513a ##












