TVN obniża ceny reklam w sierpniu o 8 proc. Najdroższe „Kuchenne rewolucje”

W sierpniu br. ceny reklam w TVN są niższe średnio o 8 proc. w porównaniu do sierpnia 2018 roku. TVN Media wyjaśnia, że jest to skutkiem spodziewanego spadku oglądalności o 5 proc. Najwięcej trzeba zapłacić za spoty przy „Kuchennych rewolucjach” i „Top of the Top Sopot Festival”.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
TVN obniża ceny reklam w sierpniu o 8 proc. Najdroższe „Kuchenne rewolucje”
Magda Gessler, fot. TVN

Jak podaje TVN Media, w sierpniu ub.r. oglądalność TVN była wyższa średnio o 4 proc. niż rok wcześniej. Było to skutkiem m.in. upalnej pogody oraz sukcesu polskich lekkoatletów w Berlinie.

Biuro reklamy prognozuje, że w sierpniu tego roku oglądalność względem sierpnia ub.r. będzie niższa o ok. 5 proc. z powodu w miarę umiarkowanej letniej pogody oraz braku ważnych wydarzeń sportowych, które mogłyby przyciągnąć przed telewizory większą widownię.

To zdecydowało, że ceny reklam w TVN w sierpniu br. będą średnio 8 proc. niższe niż przed rokiem.

Najwięcej, bo 40,2 tys. zł netto trzeba będzie zapłacić za spot przy „Kuchennych rewolucjach” - stacje emituje powtórki tego programu (cena netto, bez rabatów dla spotu 30-sek.).

Nieznacznie mniej kosztuje spot przy transmisji odbywającego się w dniach 13-15 sierpnia br. „Top of the Top Sopot Festival”. Najwyższa cena wynosi 38,1 tys zł i dotyczy bloków przy transmisji w ostatnim dniu wydarzenia.

Na reklamę przy pokazywanym w poniedziałkowe wieczory programie „Projekt Lady” trzeba wydać 33,4 tys. zł, a na spot przy emitowanej zaraz po nim produkcji „Salon sukien ślubnych Goka” - 18,9 tys. zł.

Marketerzy zainteresowani emisją swojej reklamy przy serialu „Na Wspólnej” wydadzą 32,4 tys. zł, a ci chcący pokazać się w bloku przy „Milionerach” - 31,9 tys. zł.

Na 33 tys. zł wyceniono spot przy codziennych „Faktach”, za emisję przy niedzielnym ich wydaniu trzeba zapłacić 33,3 tys. zł.Reklama przy serwisie sportowym kosztuje 26,3 tys. zł w dni powszednie i 26,9 tys. zł w niedziele. Stawki dla prognozy pogody wynoszą odpowiednio 25,7 tys. zł i 24,2 tys. zł.

Biuro reklamy TVN Media jako pierwsze ogłosiło cennik reklam na sierpień br. 

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/pulapka-pod-powierzchnia-listy-do-m-na-zagranicznych-rynkach,7171056995600513a ##

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów