Archiwum z dnia 2019.08.14
- 01:43 Grupa kapitałowa PKO Banku Polskiego wypracowała najwięcej zysku netto z historii
- 11:13 Jak upamiętnić wakacje?
- 12:36 PizzaPortal.pl ma nowego właściciela, z którym rozwinie obszar dostaw
- 12:39 Zawodnicy V RAFAKO Półmaraton Racibórz pobiegną dla Zosi!
- 13:09 Triumph stawia na The Icon Agency
- 13:20 Pandora wprowadza kolekcję inspirowaną Harrym Potterem
- 13:24 Ekozdobywcy z Boguszowic znają się na klimacie
- 13:45 Michał Sosiński graphic designerem w Walk Creative
- 13:53 Deski inspirowane ubiegłymi wiekami
- 15:27 Kalkulator trzeźwości – sprawdź poziom alkoholu we krwi
- 15:57 Media Expert: "Powrót do szkoły" - celujące promocje na początek roku szkolnego
- 16:06 Brak monterów stolarki budowlanej!
- 16:36 Operator programu Cashback sponsorem Legii Warszawa
- 16:47 Show „7 metrów pod ziemią" po raz pierwszy nakręcono z udziałem publiczności
- 17:00 Dwa kolejne centra handlowe EPP z certyfikatami miejsca przyjaznego dla rowerzystów Green Velo
- 17:32 Zakończył się 76. Tour de Pologne
- 18:18 Dlaczego europejskie towarzystwa ubezpieczeniowe zmagają się z transformacją cyfrową?
- 20:17 Maja Strzelczyk i Adam Drygalski w Weszło FM
- 22:00 Shell akcją promocyjną wspiera warsztaty samochodowe w związku z wprowadzeniem w nich kas fiskalnych online (wideo)
- 22:11 4 Publicity wypromuje marki DGM i SmartDGM
- 22:21 Wygląd i cena najważniejsze przy zakupie zegarka
- 22:22 Festiwal „Chopin i jego Europa” na antenie radiowej Dwójki
- 22:25 Eleven Sports pokaże mecz FC Bayern kontra Hertha BSC na Facebooku
- 22:31 Martyna Dziopak i Ewelina Jaskuła awansowały w Good One PR
- 22:33 Papaya Films zrealizowała kampanię dla Mars Wrigley
- 22:34 Papa John’s zwiększa wydatki reklamowe i zatrudnia Shaquille’a O’Neala, by poprawić wizerunek
- 22:36 Umbro wychodzi na ulice polskich miast z kampanią „Na zawsze razem"
- 22:38 Santander wybiera do obsługi reklamowej Red8 i FCB Bridge2Fun
- 22:38 Marketingowcy Stowarzyszenia Wiosna przeszli do InFaktu
- 22:39 Ariel w nowej kampanii przypomina mężczyznom o domowych obowiązkach (wideo)
- 22:39 „Piłsudski” z Borysem Szycem: jest oficjalny zwiastun (wideo)
- 22:40 Rusza polska odsłona kampanii KIA z Robertem de Niro
- 22:40 Kolekcjonerskie butelki ketchupu z tatuażem Eda Sheerana w kolejnej odsłonie kampanii Heinz
- 22:41 Vivid Games zapowiada gry Gravity Rider Zero i Zombie Blast Crew. Premiery w sierpniu i listopadzie 2019 roku
- 22:42 Huta 19 im. Joachima Fersengelda tworzy dział social media i public relations, na czele Artur Roguski
- 22:42 Były redaktor naczelny „Faktów i Mitów” skazany na 10 lat więzienia, ma zapłacić Błaja News 200 tys. zł
- 22:43 „Fakt” zaczął przepraszać na pierwszej stronie Monikę Janowską
- 22:43 Wielka Brytania zaostrzy politykę wobec Facebooka i YouTube'a. Wysokie kary za tolerowanie szkodliwych treści
- 22:43 Nike oferuje buty na abonament
- 22:44 Oppo prezentuje pierwszy hotel 5G. Inteligentne lustra, sterowanie głosowe i rozszerzona rzeczywistość
- 22:44 Pierwszy zwiastun filmu "Małe kobietki" Grety Gerwig. Premiera na Boże Narodzenie (wideo)
- 22:45 Leo Burnett Warszawa wygrała przetarg na obsługę reklamową AmRest
- 22:45 Polski fundusz bValue inwestuje milion złotych w startup z Niemiec
- 22:46 TVP Seriale liderem w lipcu. AXN Black z największym wzrostem
- 22:47 Właściciel TikToka szykuje w Chinach własną wyszukiwarkę. Ma być konkurencją dla Baidu
- 22:47 2,14 mln widzów Festiwalu Muzyki Tanecznej 2019. TVP2 znokautowała konkurencję
- 22:48 Anna Lucińska i Aleksander Sikora poprowadzą program „Wkręceni w randkę” w TVP2
- 22:49 Prezes Polskiego Radia o wywiadach Tomasza Zimocha: nawołuje do likwidacji mediów publicznych
- 22:49 Czwarty sezon „Shopping Queens. Królowe zakupów” od 14 sierpnia w Polsat Cafe
- 22:51 ETi dołącza do grona klientów agencji Gong
- 22:52 Facebook szykuje tryb ciemny w aplikacji mobilnej. Ułatwi korzystanie z serwisu w nocy
- 22:52 AmRest za 35 mln euro sprzedaje PizzaPortal.pl właścicielowi aplikacji Glovo
- 22:53 100 tys. zł przekazanych na „Więź” w serwisie Patronite. „To informacja, że robimy potrzebne rzeczy”
- 22:53 Value Media i Arena Media Communication walczą o budżet TVP
- 22:54 Właściciel platformy WordPress.com kupuje TumbIra za 20 mln dol. W 2013 roku serwis kosztował ponad miliard
- 22:55 „Kuchenne rewolucje” i „Mam talent” najdroższe we wrześniowym cenniku TVN
- 22:57 Tomasz Piątkowski szefem digital w GroupM
- 22:58 Kamil Durczok nie trafi do aresztu, musi zapłacić 100 tys. zł poręczenia
- 23:03 Allegro uruchamia Allegro Lokalnie z ofertami od osób prywatnych. 10 proc. prowizji od sprzedaży i opcja zupełnie za darmo
- 23:07 E-Kiosk ma po pierwszym półroczu 0,8 mln zł zysku. Firma wdraża platformę Get Licensed
- 23:22 „Love Island. Wyspa miłości” - nowy tytuł reality-show Polsatu. Emisja od 2 września
- 23:40 UOKiK karze UPC za podwyżki bez powodu i zmiany na listach kanałów. 33 mln zł grzywny i zwroty dla klientów
- 23:40 Netflix awansował na lidera serwisów VoD w Polsce. W dół HBO GO i witryny nadawców tv
- 23:43 „Gra muzyka”, „Lombard. Życie pod zastaw 5” i „Rodzinny interes 2” jesienią w TV Puls. „Inwestujemy w rozwój naszych kanałów”
- 23:44 Google: Na YouTube zdarzyły się błędy. Ale ocena treści i skala wolności słowa to nie nauka ścisła