Udział kanału TVP Seriale w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w lipcu 2019 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej zwiększył się o 4,12 proc. i ukształtował się na poziomie 1,57 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.
Drugie miejsce zajęła naziemna Stopklatka TV. W analizowanym okresie jej wynik wyniósł 1,12 proc., po wzroście o 9,27 proc.
Na podium znalazło się jeszcze Polsat Film, którego udział uplasował się na poziomie 0,53 proc. (do góry o 22,92 proc.).
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/tvn24-i-tvp-info-zwiekszaja-przewage-nad-konkurencja-w-lipcu-tv-republika-o-41-proc-w-dol,7170860790179969a ##
Najwięcej zyskał kanał AXN Black, który awansował z miejsca 25. na 20. Jego udział zwiększył się o 92,31 proc. do 0,10 proc.

Z kolei najwięcej stracił CBS Action, którego wynik zmalał o 75 proc. do 0,03 proc. udziału). W zestawieniu spadła ona z 18. na 28. miejsce.
W grupie komercyjnej 16-49 w lipcu br. pozycję lidera oglądalności także zajęły TVP Seriale z udziałem na poziomie 1,77 proc., po wzroście o 4,17 proc.
Druga lokata należała do Stopklatki TV (1,01 proc. udziału; wzrost o 16,76 proc.). Podium uzupełnia Comedy Central (0,79 proc.; w dół o 13,64 proc.).

Największym wzrostem udziału, wynoszącym 120,93 proc. do 0,10 proc., pochwalił się tutaj kanał Epic Drama. W tym ujęciu najwięcej straciło Kino Polska - było to 45,92 proc. do 0,25 proc. udziału.











