Triumph stawia na The Icon Agency

Do grona klientów The Icon Agency dołączyła marka bieliźniana Triumph.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Agencja od sierpnia odpowiedzialna jest za prowadzenie media relations i współpracę z influencerami. Produkty marki będą dostępne do wypożyczeń w agencyjnym showroomie przy ul. Mokotowskiej 51/53.

Za działania po stronie The Icon Agency będzie odpowiedzialna Monika Błocka z zespołu PR kierowanego przez Monikę Janik. Za działania showroomowe odpowiedzialna będzie Karolina Rusiecka.

Wcześniej działania public relations Triumph prowadziła agencja Pomada. Do współpracy doszło w wyniku przetargu. Agencja nie zdradza, na jak długo została podpisana umowa.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online