Archiwum z dnia 2019.09.02
- 02:17 Wonga wprowadza własny Kodeks Etyki
- 11:34 Wystartowało ZŁOTOBRANIE – loteria Solidarności ze złotymi nagrodami
- 11:58 Grupa Geberit ze zintegrowanym systemem do zarządzania kadrami, płacami oraz czasem pracy
- 12:27 „Zdrowie za kulisami” pierwszym autorskim programem Studiomed TV. Prowadzącą Beata Jankowska-Tzimas
- 14:36 Produkty Mlekpolu w programie kulinarnym "Doradca Smaku"
- 15:31 Agnieszka Krysztofowicz dołącza do Lighthouse
- 15:54 Canon zwraca gotówkę w promocji "Zrób sobie prezent"
- 16:14 Nowy dokument w ramach CNN Freedom Project: „Stolen Son” we współpracy z Kulczyk Foundation
- 16:23 Osom Studio wydało e-booka o Instagram Stories
- 18:29 Serwerownie na zamówienie. Jak projektuje się najnowsze szafy teleinformatyczne?
- 19:30 Górnik Zabrze przez kolejne dwa lata współpracuje z Zarys International Group
- 20:00 Andrzej Miron członkiem zarządu i CIO w Nationale-Nederlanden
- 20:28 Asap&Asap Communication odpowiada za social media Payback
- 20:53 Radio Gra liderem słuchalności w Toruniu, Meloradio tuż za podium
- 20:54 „Działkowiec” liderem sprzedaży w I półroczu, „Mam Ogród” najbardziej w dół
- 21:37 Trzy centra handlowe Auchan wprowadzają „godziny ciszy”
- 22:00 Good One PR rozpoczęła współpracę z Endo
- 22:04 W Comedy Central powtórki „Ucha Prezesa”, na razie bez nowych odcinków
- 22:10 Michał Pol żegna się z RASP, stawia na własny kanał youtube’owy
- 22:21 Redmi z pierwszym telewizorem w ofercie, linia laptopów RedmiBook z nowym modelem (wideo)
- 22:22 Promod w kampanii społecznej pomaga kobietom chorym na raka
- 22:31 Szymon Majewski jako detektyw i obrońca przed kosmitami w kampanii Plusa
- 22:33 93-letnia wegetarianka w kampanii RoślinnieJemy
- 22:34 Garmin: nowa seria zegarków fenix 6, w tym ładowany energią słoneczną 6X Pro Solar (wideo)
- 22:35 Nike wprowadza buty reagujące na komendy głosowe
- 22:36 Radio Szczecin liderem słuchalności, Złote Przeboje Na Fali z dużym wzrostem
- 22:37 Zalando głównym partnerem programu "Stylowy Projekt" w TVN Style
- 22:37 Grzegorz Kuźnik awansował na zastępcę dyrektora zarządzającego agencji MSL
- 22:38 Dariusz Szpakowski komentuje start PGE na Twitterze
- 22:40 Aviva: Bartosz Niewiadomski odchodzi, Jolanta Karny szefową sprzedaży
- 22:40 Michał Koterski bez stresu uczy angielskiego w reklamie Speak Up (wideo)
- 22:41 Jesienią w TVP Info sprawdzone pozycje: "Woronicza 17", "Minęła 20", kontynuacja "Jedziemy"
- 22:43 ZM Henryk Kania bez dyrektora PR
- 22:43 "Oficer i szpieg" - nowy film Romana Polańskiego (wideo)
- 22:44 Plus dla Firm: Szymon Majewski w reklamie pomaga lekarce z telefonem
- 22:44 McDonald’s przeprasza za pływające logo w Łazienkach. „Postaramy się, żeby podobna sytuacja się nie powtórzyła”
- 22:45 „Ubezpiecz jak ojciec, baw się jak tata” w nowej kampanii Nationale-Nederlanden '
- 22:45 Sport.pl zaczyna drugi sezon „Sekcji piłkarskiej”, gospodarzami Paweł Wilkowicz i Michał Gąsiorowski
- 22:45 Grzegorz Łaguna odchodzi z Superstacji, rozpoczyna współpracę z Meloradiem
- 22:46 YouTube Originals za darmo i z reklamami dla wszystkich użytkowników
- 22:46 Dyrektorka zwolniona z LOT za krytykę wyglądu załogi konkurencji
- 22:46 Samsung na IFA 2019 ma zostać pokazany na Galaxy Fold
- 22:47 Magdalena Różczka w kampanii gum Orbit „Dziel się uśmiechem” (wideo)
- 22:48 Audioteka: wpływy wzrosły o 23 proc., a zysk do 4,2 mln zł. Firma dalej szuka inwestorów
- 22:48 Marek Sierocki poprowadzi trzy audycje w Radiu Plus
- 22:49 Stefano Sollima, Pablo Trapero i Janus Metz odpowiadają za serial "ZeroZeroZero"
- 22:49 Michał Kołodziejczyk szefem „Przeglądu Sportowego” i Onet Sport, Przemysław Rudzki i Michał Pol odchodzą
- 22:49 Jubileuszowa gala KSW do obejrzenia w PPV, rusza sprzedaż w Cyfrowym Polsacie i Ipli
- 22:50 Sąd zatwierdził układy Ruchu z wierzycielami. „To otwiera drogę do transakcji z Orlenem”
- 22:50 PMPG Polskie Media odpisało 486 tys. zł należności od dłużników
- 22:50 Jesienna ramówka Rock Radia ze znanymi audycjami, Jan Bajorek gospodarzem porannego pasma
- 22:50 „Pytanie na śniadanie” od 7.15 w TVP2 (wideo)
- 22:50 Emitel wzmocni sygnał cyfrowej telewizji naziemnej dla mieszkańców Chełma
- 22:51 Michał Chabas przejął obowiązki dyrektora strony głównej WP
- 22:51 Łukasz Ciechański rzadziej w Rock Radiu, stawia na własną firmę i kanał na YouTubie
- 22:51 Patryk Vega twierdzi, że telewizje nie chcą reklam filmu „Polityka”. Polsat i TVP zaprzeczają
- 22:51 Top Kids Junior Music nowym kanałem MWE Networks
- 22:52 Facebook dominuje wśród platform społecznościowych w Polsce. Twitter przed Wykopem, WhatsApp, Snapchat i TikTok ze spadkami
- 22:52 UPC Polska wprowadza na rynek 5 nowych pakietów
- 22:52 Polsat nowym liderem. „Zniewolona” i „Fakty” hitami
- 22:53 Internet zyskuje reklamy kosztem telewizji, bo jest też medium sprzedażowym (opinie)
- 22:53 RMF FM z nowym logo na 30-lecie stacji, specjalna edycja konkursu "Twój szczęśliwy pesel"
- 22:54 Sylwester Wardęga krytykuje YouTube’a w Polsce: zawiść twórców i sieci partnerskich, wyrywanie sobie zleceń reklamowych
- 22:54 Rusza kampania „Co tam słychać w Radiu ZET?”. Tadla, Kammel i Majewski twarzami rozgłośni
- 22:55 Canal+ będzie udostępniał Netfliksa. Trwają rozmowy
- 22:56 Nowe studio i oprawa „Dzień dobry TVN”
- 23:00 „Fakty” jako „magazyn dialogu społecznego” zmienia profil i szatę graficzną. Szumlewicz: stanie się miesięcznikiem
- 23:01 Pezet, Smolasty, Przygoński w jesienno-zimowej ramówce newonce.radio. "Radio tylko z nazwy"
- 23:05 Gabi Drzewiecka zastąpi Agnieszkę Woźniak-Starak w jesiennej edycji „Big Brothera”
- 23:10 Opus Film ze spadkiem przychodów i stratą. 18 mln zł wpływów Opus TV z „Kruka”, „Ultraviolet” i reklam
- 23:22 Rusza jesienna ramówka RMF FM. Opyrchał za Karpowicza w "Lepszej połowie dnia"
- 23:40 Nadchodzący sezon w telewizjach spektakularny, ale wzrostu inwestycji reklamowych nie będzie
- 23:44 Rafał Wolnomiejski: reklama internetowa wprowadziła nowe narzędzia i podejście, które za moment zaadaptuje klasyczny świat mediów