W przygotowanym na potrzeby działań spocie, Szymon Majewski ratuje przed upadkiem telefon lekarki w przychodni. Kobieta dziękuje mu, mówiąc że ma w smartfonie wszystkie kontakty i wiele ważnych danych.
Majewski instruuje ją, że teraz w Plusie dla Firm dostępny jest Pakiet Bezpieczeństwa z transferem danych 30 GB co miesiąc.

Kampania trwa w trwa w telewizji, digitalu, na jej potrzeby przygotowano też materiały BTL.
Za kreację kampanii odpowiada agencja Scholz&Friends Warszawa, za realizację spotu - dom produkcyjny TFP, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Vizeum.
Metryczka kampanii:1. Kampania: SOHO B2S2. Nazwa reklamy: Pediatra3. Klient: Polkomtel Sp. z o.o.4. Agencja: Scholz&Friends Warszawa5. Reżyser: Bartosz Prokopowicz6. Operator obrazu: Jeremi Prokopowicz7. Scenariusz: Michał Konert, Piotr Jakubowski8. Muzyka: utwór stockowy Cafe Mocha9. Producent: Ryszard Kłosowski10. Dom Produkcyjny: TFP Sp. z o.o.11. Postprodukcja: Rio de Post12. Dom mediowy: Vizeum13. Media: TV, Online, BTL











