Michał Pol żegna się z RASP, stawia na własny kanał youtube’owy

Po ponad sześciu latach pracy z Ringier Axel Springer Polska odchodzi szef segmentu sportowego Michał Pol. - Stawiam na własne projekty w tym kanał na YouTube, który ostatnio jest źródłem absolutnej radości - zapowiedział.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Michał Pol do Ringier Axel Springer Polska przeszedł w połowie 2013 roku, a jesienią tego roku został redaktorem naczelnym „PS”. W połowie 2017 roku objął stanowisko dyrektora zarządzającego segmentem sportowym w firmie, pozostał publicystą „PS”. Nadal prowadził też cotygodniowy program „Misja Futbol” na Onecie.

Michał Pol zaznaczył na Twitterze, że też odchodzi z Ringier Axel Springer Polska. - Przez te 6 lat udało się jednak w „Przeglądzie Sportowym” zrobić parę rzeczy, z kilku nawet jestem dumny! Koniec misji, z Onetem łączy mnie już tylko „Misja Futbol”, na jakiś czas – poinformował.

- Dziś zaczynam kompletnie nowy rozdział zawodowy, konkrety w najbliższych dniach. Stawiam na własne projekty w tym kanał na YouTube, który ostatnio jest źródłem absolutnej radości - zapowiedział.

- To że „Przegląd Sportowy” nadal istnieje to zasługa kreatywności Przemysława Rudzkiego i jego ciężkiej pracy. W dodatku wiem ile go to kosztowało. Dzięki Rudi, za te 6 lat współpracy. Na szczęście ona się nie kończy ;) - stwierdził Pol. - Nowemu naczelnemu gratuluję i trzymam kciuki za powodzenie. „Przegląd” to Ludzie - Załoga i Czytelnicy. Sukces Michała Kołodziejczyka będzie ich sukcesem, ich szansą. Powodzenia all! - dodał.

Pol przed pracą w RASP był przez 20 lat związany z Agorą jako dziennikarz działu sportowego „Gazety Wyborczej”, a potem Sport.pl. Jest jednym z najaktywniejszych i najpopularniejszych polskich dziennikarzy w mediach społecznościowych.

Jego kanał youtube’owy ma obecnie 97 tys. subskrybentów. Zamieszczono tam 261 nagrań, które zanotowały w sumie 13,4 mln odtworzeń. Pol w ostatnich miesiącach regularnie prowadził wideoczaty po meczach.

W połowie ub.r. Michał Pol dołączył do grona ambasadorów reklamowych firmy bukmacherskiej eToto, którą promują też Mateusz Borek, Roman Kołtoń, Tomasz Smokowski i były piłkarz Tomasz Hajto.

Przedtem Pol przez ponad rok promował innego bukmacherka - Fortunę.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"