Archiwum z dnia 2019.10.23
- 10:14 FERRO na Warsaw Home
- 10:22 Weekend Atrakcji w MediaMarkt w Parku Handlowym Matarnia
- 12:40 Maria Yfeu zwycięzcą ibis MUSIC 2019!
- 13:20 Modny w Hiszpanii padel wkracza do Polski
- 13:20 Jaskra – „niegroźne” objawy, groźne konsekwencje?
- 13:30 Prawo sprzyja hojniejszym podarunkom dla pracowników na święta
- 13:55 Neonet zajmuje 3 miejsce w kategorii RTV/AGD rankingu Opineo!
- 16:09 „Mnie to nie dotyczy”
- 17:05 Więcej aplikacji, więcej kont, większe ryzyko
- 17:25 Branża budowlana najbardziej nierzetelna płatniczo według MŚP
- 17:54 Za monetę z Piłsudskim kupisz nowe audi
- 18:12 Rekordowy popyt na warszawskim rynku biurowym, wzrost o 10 proc.
- 18:32 Ren Zhengfei: liczę na współpracę z Japonią
- 18:32 Ren Zhengfei: liczę na współpracę z Japonią
- 19:29 ZPR Media uruchomiła kanał youtube’owy dla ojców „Jestem twoim Starym”, gospodarzem Jaro Sobierajewicz z Eski Rock
- 19:32 Dron z kamerą termowizyjną daje cenne minuty, które mogą uratować życie
- 19:37 AG273QX - nowy monitor AOC z gamingowej linii Agon za 2179 zł
- 19:37 Maxi Zoo promuje swój sklep internetowy
- 19:55 Nowa aplikacja mobilna Auchan Polska
- 20:22 Twitch ma nowego szefa marketingu
- 21:24 Rekordowe wyniki Carrefour w Polsce
- 21:31 Opera na Androida z nowym interfejsem i wsparciem dla Bitcoina (wideo)
- 22:22 TripAdvisor wybrał agencję Mother do współpracy reklamowej
- 22:23 Daria Polarczyk i Agnieszka Łapa w 2012 Agency i Feeders Agency
- 22:26 Michał Nowiński, Diana Zbrzeźniak i Michał Staszewski w Agencji Społem
- 22:27 Polska Agencja Inwestycji i Handlu sonduje rynek agencji PR pod kątem udziału Polski w EXPO 2020 Dubai
- 22:28 Heyah: nowe pakiety internetu 15 GB i 45 GB
- 22:31 Herbal Essences dla niedowidzących dzięki Alexie
- 22:33 Ponad połowa Polaków sądzi, że należy używać form żeńskich tak często jak męskich
- 22:35 Designature przygotowało identyfikację wizualną marki Viva
- 22:36 Dan Cake w promocji rozda w trzech miastach 100 tys. bułeczek
- 22:37 Sanytol promowany w jesiennej kampanii (wideo)
- 22:39 Kina Helios pokażą 12 odcinków „Przyjaciół” z okazji 25-lecia serialu
- 22:40 Firefox planuje translator wbudowany w przeglądarkę. Nie będzie trzeba korzystać z platformy Google
- 22:40 Będą spore zmiany w gospodarce odpadami opakowaniowymi. Powstaną nowe zasady odpowiedzialności producentów
- 22:41 Auchan Polska wycofuje ze sprzedaży żywe karpie
- 22:41 „Motor” i „Auto-Moto” liderami sprzedaży w sierpniu, wszystkie tytuły ze spadkami
- 22:41 Kim są kierowcy Ubera? „Przedsiębiorcy urodzeni i nierozbudzeni”
- 22:41 Farmy wiatrowe na Bałtyku zaczną produkować energię za około 5 lat. To ogromna szansa dla polskiego przemysłu
- 22:42 PKO BP w fałszywych reklamach krytykowany za szkodzenie klimatowi, bank złoży pozew
- 22:42 W USA rosną przychody z reklamy cyfrowej. 57,9 mld dolarów w pierwszym półroczu
- 22:43 „MTV Unplugged” Kasi Kowalskiej: premiera 10 listopada, płyta już pod koniec października
- 22:43 RMF FM liderem słuchalności w Trójmieście w II i III kwartale, Antyradio na podium
- 22:43 Ken Loach, Martin Scorsese i Francis Ford Coppola krytykują filmy Marvela. „Nudne i cyniczne”
- 22:44 W Poznaniu zawieszono baner z recyklingu
- 22:44 RMF FM liderem w Krakowie w II i III kwartale. RMF MAXXX awansowało na podium
- 22:45 Microsoft wprowadza w Polsce komputery Surface Laptop 3 i Surface Pro 7. Ceny od 3899 do 11099 złotych
- 22:46 KFC wprowadza 10-tygodniowy abonament na kurczaki (wideo)
- 22:47 Uniwersytet Warszawski promuje równe traktowanie w kampanii "Równoważni"
- 22:47 Agata Wołkowicka client service directorem w The Digitals
- 22:47 PKO BP reklamuje pożyczkę konsolidacyjną jako antygrawitacyjną (wideo)
- 22:48 Kaufland wprowadza na rynek markę własną "Stąd Takie Dobre"
- 22:49 TVP Sport liderem kanałów sportowych. 0,03 proc. udziału Canal+ Sport 3
- 22:49 Pizza Hut z bezmięsną kiełbasą w okrągłym pudełku
- 22:50 Havas Media wygrał przetarg Tatuum
- 22:50 Warszawski finał WOŚP przeniesiony na pl. Teatralny i Bankowy. Owsiak: to ogromne wyzwanie
- 22:51 Ponad 8/10 gospodarstw domowych posiada w domu komputer
- 22:51 Za 2 mld euro Banijay chce kupić Endemol Shine Group. Trwają rozmowy
- 22:51 Netflix pożycza następne pieniądze na oryginalne produkcje. W 2019 roku wyda 15 mld dolarów na własne treści
- 22:52 „Hamlet” w Teatrze Telewizji 28 października, Przemysław Stippa w roli tytułowej
- 22:53 Aliganza i Kerris Group będą wspólnie obsługiwać firmy z branż mody i urody
- 22:53 Sakiewicz zapowiada pozew karny ws. tekstu Gazeta.pl o przeprosinach Gmyza w „GPC”. „Celowe zaniżanie wartości reklam w ‘GP’"
- 22:54 Halo.Radio będzie zbierać pieniadze na reporterski wyjazd Wiktora Batera do Rożawy
- 22:55 CNN planuje własny agregator newsów. Treści od stacji i zewnętrznych wydawców
- 22:56 TVN Turbo będzie transmitować Kryterium Asów Rajdu Barbórka przez kolejne trzy lata
- 22:57 Adwokat syna Beaty Szydło grozi mediom procesami za fake newsy o ojcostwie. „Komunikat mógłby być łagodniejszy”
- 22:58 TVP producentem filmu o Zenku Martyniuku. Kurski: prawda o fenomenie disco polo
- 22:59 Lidl obniża o 50 proc. ceny produktów, których termin ważności dobiega końca
- 23:00 Orange, Play i T-Mobile z nowymi testami sieci 5G. Na liście Kraków, Toruń i Lublin
- 23:05 Supermercato24 przejmuje Szopi.pl, wprowadzi je w kolejnych miastach
- 23:11 TVP Kultura w HD prezentuje nową ofertę. "Kultura najwyższej jakości"
- 23:33 4fun Gold Hits z symbolem podobnym do logo Stars.tv. „Takich marek jest na rynku całe mnóstwo”
- 23:44 „Dom pod Dwoma Orłami” nowym historycznym serialem TVP
- 23:50 KRRiT podpisała umowę z Instytutem Łączności, niemal 100 milionów złotych na badanie mediów