Reklamy podkreślają, że przy przeniesieniu rat kredytowych do PKO BP klient płaci tylko jedną ratę miesięcznie i może pożyczyć dodatkowe środki wynoszące do 25 proc. konsolidowanej kwoty. W spocie hasło „Przeskocz na lżejsze raty!” odzwierciedlają bohaterzy unoszący się błogo w stanie nieważkości.
Reklamowana pożyczka dotyczy kwot od 500 zł do 200 tys. zł, rzeczywista roczna stopa oprocentowania wynosi 9,38 proc. Oferta jest dostępna także dla osób niemających konta w PKO Banku Polskim.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/pko-bp-gra-bitwa-o-neta-jak-dziala-jak-pobrac,7170826125002881a ##

W poprzedniej dużej kampanii PKO BP, pod hasłem „Ten pierwszy raz”, promowano Konto dla Młodych. Wcześniej reklamowano pożyczkę gotówkową Mini Ratka oraz - z udziałem aktora Macieja Musiała - konto walutowe.
Za obsługę marketingową PKO BP odpowiadają Agencja Warszawa (kreacja reklam i działania w internecie) oraz dom mediowy Havas Media (planowanie i zakup mediów).
Działania reklamujące bank obejmują wszystkie najważniejsze kanały komunikacji, na czele z telewizją i internetem.











