Archiwum z dnia 2019.12.03
- 00:35 TVP podaje ofertę reklamową na 2020 rok: ceny 3-6 proc. w górę, obniżone progi wydatków na stacje tematyczne, nowe rabaty
- 08:25 Elżbieta Mączyńska: Trzeba tworzyć nowe rozwiązania prawne dla biznesu. Mają służyć rozwojowi gospodarki, a nie bogaceniu się jednej korporacji
- 09:03 Strefa nowoczesnego prysznica
- 11:48 Kamil Durczok przyznał się do podrobienia podpisu żony na wekslu ws. kredytu
- 12:00 RMF FM liderem słuchalności. Radio Kielce na drugim miejscu
- 12:16 Elektrolity tylko latem? Obalamy mity!
- 13:39 Drukarka OKI C844dnW z tytułem ,,Innowacja Handlu 2019”
- 13:55 Joker wygrywa w kinach, ale wciąż można go pokonać
- 14:16 Ile płacimy za jedzenie z dowozem i kto wydaje najwięcej?
- 16:18 ibis MUSIC zawitał do Estonii
- 17:29 Polska Grupa Supermarketów szykuje markę własną Włącz BIO
- 19:05 Pięć polskich projektów wyróżnionych na European Excellence Awards 2019
- 19:46 Communication Unlimited przygotowała dwie kampanie Suzuki
- 20:02 „Nowy Papież” w HBO w styczniu. W gościnnych rolach Marilyn Manson i Sharon Stone
- 20:41 Skoda otworzyła pierwszy digital showroom w Polsce
- 21:04 BBC One ze spotem świątecznym
- 21:22 Pearl Jam zagra w Krakowie
- 21:24 Dąbrowska, Mastalerz i Globisz z nagrodami Wielkiego Splendora, Honorowy Wielki Splendor dla „Dialogu”
- 21:31 TK Maxx w bożonarodzeniowej kampanii zachęca do przemyślanych zakupów (wideo)
- 21:37 GP Batteries promuje się w telewizji i internecie
- 21:38 Oppo z pierwszym połączeniem w technologii DSS. Ma przyspieszyć wprowadzenie usług 5G
- 21:39 Streetcom wydziela zespół influencer marketingu InStars. Na jego czele Anna Pająk
- 21:39 Michał Jeziółkowski head of programmatic direct w Społeczności
- 21:40 Dominik Wałęga za Aleksandrę Bujnowską chief digital officerem w Havas Media Group
- 21:41 Grupa RAS Polska niezmiennie liderem kategorii zdrowie i medycyna
- 21:41 Artegence wygrała przetarg Expandera
- 21:41 Cielecka, Kużniar i Musiał w kampanii Chivas Regal
- 21:42 McDonald’s i Tesco wspierają „złote standardy” IAB. Będą się reklamować tylko w certyfikowanych mediach
- 21:43 Amerykański Black Friday z nowym rekordem. 7,4 mld dolarów wydanych w internecie
- 21:43 „Świąteczne Miasteczko” w kampanii Leroy Merlin na Boże Narodzenie (wideo)
- 21:44 Agnieszka Sobucka nową rzeczniczką prasową Emitela
- 21:44 TVN wyprzedził Polsat, liderem TVP1. „M jak miłość”, „Rolnik szuka żony” i „Teleexpress” hitami tygodnia
- 21:44 Lidl stawia na ekologię. Wprowadza w Polsce warzywa Bio znakowane światłem
- 21:44 Bożonarodzeniowe „Zielono mi” w kampanii PGE (wideo)
- 21:44 Redmi Note 8 hitem sprzedażowym Xiaomi
- 21:45 TVP pożegnała się z menedżerem, który wstawił "Silesia" zamiast "Polska" do logo Eurowizji Junior
- 21:45 Amazon wprowadza transmisje Premier League. Mecze za darmo przez 30 dni
- 21:45 Pracownicy branży reklamowej strajkują w Hongkongu. Wspierają prodemokratyczne protesty w mieście
- 21:46 Axel Springer zainteresowany przejęciem agencji Reuters. Na razie brak porozumienia
- 21:46 Jabłczyńska, Kurzajewski, Lenartowicz i Popek promują patriotyzm gospodarczy
- 21:46 Facebook wprowadza narzędzie Photo Transfer Tool. Pozwoli przenosić zdjęcia do Google Photos
- 21:46 Pierwszy całodobowy, samoobsługowy sklep Carrefoura otwarto w Warszawie
- 21:47 Kamil Durczok zatrzymany, usłyszał zarzut podrobienia weksla i oświadczenia byłej żony
- 21:47 RMF FM liderem słuchalności w Częstochowie. Twoja Polska Stacja na drugim miejscu
- 21:48 Anna i Robert Lewandowscy w świątecznej kampanii Huawei (wideo)
- 21:48 Cyfrowy Polsat i Ipla udostępniają na Święta dodatkowe kanały bez opłat
- 21:48 Meloradio uruchomiło nowy player internetowy
- 21:49 Aleksandra Bujnowska: z Havas Media do Philipsa
- 21:49 12. sezon „Doktor Who” w BBC First od stycznia (wideo)
- 21:50 Adam Bodnar pyta szefostwo Polskiego Radia 24 o rozwiązanie umowy z Łukaszem Warzechą
- 21:51 Google i Facebook pod lupą Komisji Europejskiej. Chodzi o dane służące do targetowania reklam
- 21:51 Krzysztof Skiba oczyszczony z zarzutu zniesławienia Telewizji Polskiej. „W meczu Skiba kontra TVP jest 1:0”
- 21:51 PKP Intercity szuka agencji eventowej
- 21:53 TV Puls pokaże Telekamery 2020. Ogłoszono nominacje, rusza głosowanie
- 21:53 Polsat Romans zmieni się w Polsat Seriale. Jest decyzja KRRiT
- 21:54 Reality-show „Paradise hotel” TVN7 zrealizuje na Bali
- 21:55 Eurozet chce uruchomić Otoradio w Lublinie, Bydgoszczy i Łodzi. Konkurentem Radio Wnet
- 21:55 Film „Kraina Lodu 2” bije rekordy w kinach. Już ponad 730 mln dolarów
- 21:59 2,47 mln widzów „Mam talent!”, TVN nadal zdecydowanym liderem. 48,23 mln zł z reklam
- 22:02 „Rolnik szuka żony 6” znokautował konkurencję. 17,22 mln zł z reklam
- 22:03 „Wojenne dziewczyny” zyskały 240 tys. widzów, TVP1 liderem
- 22:10 „The Voice of Poland” nadal hitem TVP2. 12,13 mln zł z reklam „Widz czeka na osobowości i ciekawy storytelling”
- 22:11 TVP1 liderem w listopadzie, w grupie komercyjnej na czele TVN. Eurowizja Junior 2019 i „M jak miłość” hitami
- 22:15 „Kto to kupi?” nowym programem TTV na wiosnę 2020. Startują castingi
- 22:33 Z Radia Gdańsk odchodzi redaktor naczelny Michał Rzepiak, Olga Zielińska zastąpi Waldemara Ulanowskiego
- 22:40 Michał Kobosko kończy pracę w Atlantic Council i współpracuje z Szymonem Hołownią przy wyborach prezydenckich
- 22:55 Nielsen nadal bez audytu Sadrena. Jacek Kurski: Skandal po czterech latach dobrej zmiany